Sorena Sorena .

Sorena

خريد Tenable.ot

 خريد Tenable.ot

امروزه بسياري از سازمان هاي پيشرفته درحال سرمايه گذاري برروي زيرساخت هاي IT/OT ميباشند تا شرايط موجود دار پايدارتر نموده و بهبود بخشند.

محصول Tenable.io كه بنام Indegy هم شناخته ميشود، يك تجهيز براي نظارت بر تكنولوژي هاي اجرايي (Operational Technology) ميباشد و به مديران اين امكان را ميدهد كه آسيب پذيري هاي موجود در اين تجهيزات را بررسي نمايند. همچنين قابليت Converged Visibility با ادغام با پلتفرم  Tenable.sc و همچنين ابزارهاي برجسته امنيتي IT ، مانند SIEM ، ساير ابزارهاي گزارش فعاليت ، فايروال هاي نسل بعدي ، ابزارهاي مديريت آسيب پذيري و ساير موارد ، قابليت ديد كامل را فراهم مي كند. نرم افزارTenable.ot  درمورد تهديدات ناشي از منابع خارجي و داخلي اعم از مبتني بر بدافزار شناسايي و هشدار مي دهد. استفاده از روش هاي مختلف Tenable.ot رفتار ناهنجار شبكه را شناسايي مي كند ، سياست هاي امنيتي شبكه را اعمال مي كند و تغييرات محلي را در دستگاه ها رديابي مي كند. اين سازمان را قادر مي سازد تا وقايع پرخطر را در محيط هاي OT شناسايي و كاهش دهد. محصول  Tenable.ot تمام تغييرات درون پيكربندي را كه توسط كاربر يا بدافزار اجرا مي شود، چه از طريق شبكه و چه مستقيم از طريق دستگاه ، رديابي و ثبت مي نمايد.

اين امر يك تاريخچه كامل از تغييرات ايجاد شده در تنظيمات دستگاه در طول زمان، از جمله قطعات منطقي، بافرهاي تشخيصي، جداول برچسب و موارد ديگر فراهم مي كند. اين كاربران را قادر مي سازد براي بهبود سريعتر يك پشتيبان با آخرين وضعيت خوب شناخته شده ايجاد كنند و مطابقت با مقررات صنعت را نشان دهند.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات Tenable با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۰:۴۳ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

خريد Tenable.ad

 خريد Tenable.ad

يكي از اساسي ترين دغدغه هاي كسب و كارها در حال حاضر، جلوگيري از آسيب پذيري ها و تهديدات سايبري ميباشد. با رشد روز افزون اين تهديدات، بسياري از مديران تمهيدات متنوعي را براي مواجهه و پاسخ گويي به آنها در نظر گرفته تا در سطح شبكه خود پياده سازي نمايند.

همچنين Active Directory درون هر سازماني وجود دارد و بسياري از مديران از آن به عنوان يك راهكار قابل اطمينان براي كنترل دسترسي و مديريت كلاينت ها استفاده ميكنند. در همين راستا، حفظ امنيت AD هم مانند هر سرويس ديگري كه در شبكه استفاده ميشود جزو اصلي ترين دغدغه مديران بحساب ميايد. محصول Table.ad يك راهكار بخصوص و قابل اطمينان براي نظارت بر سرويس AD ميباشد.

بصورت كلي Tenable.ad براساس 4 قابليت اصلي زير طراحي شده است:

كشف و شناسايي تهديدات موجود در ساختار AD
پياده سازي تمهيدات امنيتي براي برطرف سازي تهديدات و آسيب پذيري هاي Tenable.ad
شناسايي تهديدات Real-time و ايجاد هشدار براي تيم SOC
بررسي رويدادهاي اتفاق افتاده در AD و اعمال تغييرات لازمه
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات خريد Tenable با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۹:۱۵ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

 خريد Tenable.io

امروزه ساختار تهديدات سايبري در حال تغيير ميباشند و روزانه ريسك هاي جديدي كسب و كارها را تهديد ميكند. اين امر موجب شده تا بسياري از مديران از آسيب پذيري هاي شبكه و تجهيزات خود هراس داشته باشند. در عين حال روزانه حجم وسيعي از اطلاعات درون سازمان رد و بدل ميشود و تجزيه تحليل اين اطلاعات ميتواند كمك شاياني به سازمان ها براي دسترسي به تصوير كلي از ساختار و آسيب پذيري هاي شبكه فراهم ميكند.

با استفاده از نرم افزار Teanble.io مديران ميتوانند در بستر كلود آسيب پذيري ها را بصورت دقيق شناسايي كرده و اقدامات لازم را براي پاسخ دادن به آنها مديريت و اولويت بندي نمايند. اين محصول قابليت اين را فراهم ميكند تا با هماهنگي با بقيه محصولات Tenable، ريسك هاي موجود در زيرساخت شبكه و اشتباهات موجود در پيكربندي تجهيزات را شناسايي كرده و به آنها پاسخ دهد.

محصول Tenable.io با استفاده از اسكنر نسوس و نظارت بر شبكه ، تمامي زيرساخت موجود را بررسي كرده و نقاط كور را براي شناسايي آسيب پذيري پوشش ميدهد. اين محصول با تركيب انواع حسگر داده به شما كمك مي كند دارايي هاي قابل اسكن را در برنامه مديريت آسيب پذيري خود قرار دهيد.

همچنين محصول Tenable.ioتوانايي رديابي تجهيزات و آسيب پذيري هاي آنها را با دقت بيشتري از هر راه حل ديگر در صنعت فراهم مي كند و با بهره گيري از يك الگوريتم پيشرفته، مجموعه گسترده اي از ويژگي ها، مانند Tenable ID، نام NetBIOS، آدرس MAC و غيره را براي شناسايي و رديابي دقيق تغييرات دارايي ها استفاده مي كند.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات Tenable با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۸:۵۱ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

 خريد Tenable.ep

در حال حاضر تهديدات سايبري مداوم در حال تغيير ميباشند و هرروز ريسك هاي تازه اي كسب و كارها را تهديد ميكند. اين امر موجب شده تا بسياري از مديران از آسيب پذيري هاي شبكه و تجهيزات خود هراس داشته باشند. در عين حال روزانه حجم وسيعي از اطلاعات درون سازمان رد و بدل ميشود و تجزيه تحليل اين اطلاعات ميتواند كمك شاياني به سازمان ها براي دسترسي به تصوير كلي از ساختار و آسيب پذيري هاي شبكه فراهم ميكند.

بطور كلي داشتن ديد جامع برروي وقايع درون شبكه جزو اصلي ترين دغدغه هاي مديران ميباشد. محصول Tenable.ep با فراهم كردن ديد كامل و مستمر برروي ريسك هاي سايبري موجود در شبكه، و برروي يك پلتفرم يكپارچه، امكان شناسايي تمامي تجهيزات و رويدادهاي مربوط به آنها را براي سازمان ها فراهم ميكند. اين امر امكان پيش بيني اينكه كدام آسيب پذيري بيشترين تاثير مخرب را برروي تجهيزات دارد فراهم ساخته و امكان پاسخ گويي به موقع به آنها و جلوگيري از ريسك هاي حياتي را در دسترس قرار ميدهد.

بطور كلي اين محصول تمامي قابليت هاي نرم افزار Tenable.io را شامل شده و بصورت يكپارچه ارائه ميدهد. اين محصول با بكارگيري و استفاده از اسكنرهاي نسوس، ميتواند تهديدات موجود در نقاط مختلف شبكه را شناسايي كرده و بصورت خودكار و براساس سياست هاي از پيش تعيين شده به آنها پاسخ دهند.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات خريد Tenable با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۸:۰۴ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)