Sorena Sorena .

Sorena

​سيسكو Stealthwatch

نرم افزار امنيتي Stealthwatch سيسكو، كه به تازگي نام آن به Cisco Secure Network Analytics تغيير يافته است، دركنار نسل هاي جديد فايروال ها مانند Cisco Firepower، مسئوليت حفظ امنيت اطلاعات را در شبكه عهده دار ميشود و با جمع آوري و بررسي دقيق ترافيك عبوري از تمامي تجهيزات شبكه مانند فايروال، سوئيچ و روتر، مديران شبكه را درباره خطرات امنيتي مختلف مطلع مي سازد. همچنين اين نرم افزار توانايي آناليز ترافيك در لايه هفت را دارا بوده و با استفاده از فناوري Encrypted Traffic Analyzer (ETA) امكان بررسي ارتباطات رمز نگاري شده را ميسر مي سازد.

نرم افزار Stealthwatch Cisco در فول ترين حالت لايسنس ميتواند تا 600 هزار جريان ترافيكي (Flow) در ثانيه را از 10 هزار دستگاه مختلف جمع آوري و  بررسي نمايد.

نرم افزار سيسكو Stealthwatch تمام ترافيك ورودي و خروجي شبكه را براي يافتن هرگونه ناهنجاري يا وجود فايلهاي آلوده بررسي ميكند. در واقع اين نرم افزار خود  Packet هاي Data را بررسي نميكند بلكه روي Header هاي آنها براي اطمينان از قابل اطمينان بودن بسته نظارت ميكند و به خاطر همين با پردازش كمتر حجم وسيع تري از اطلاعات را ميتواند پردازش نمايد. استفاده از تكنولوژي ETA در اين محصول موجب توانايي آناليز و تحليل ترافيك رمز گزاري شده (Encrypted) ورودي و خروجي شبكه نيز ميشود. اين سرويس با بهره گيري از Cisco TALOS  قابليت مقابله با بروزترين تهديدات امنيتي را دارا ميباشد. شايان ذكر است سرويس امنيتي Cisco TALOS در اصل يك ديتابيس بروز از تهديدات امنيتي ميباشد كه توسط تجهيزات سيسكو از سرتاسر دنيا جمع آوري شده و توسط تيم امنيتي اين شركت بررسي ميگردد.

مزاياي سيسكو Stealthwatch
با استفاده از ويژگي هاي اين محصول مي توان امنيت را از جهات مختلفي براي سازمان ها به ارمغان آورد كه در ادامه به مهم ترين آن ها مي پردازيم.

آناليز امنيتي تمام كسب و كار شما

در دنياي ديجيتال امروز، پيشرفت هاي مداوم در عرصه هاي مختلف علاوه بر ايجاد بستر گسترده اي براي پيشرفت كسب و كارها ، خطرات جدي نيز بهمراه دارد. با همه گير شدن اينترنت رشد تهديدات، حمله ها و نفوذهاي مجازي نيز افزايش يافته است و روزانه شاهد انواع و اقسام تهديدات گوناگون و پيشرفته اي هستيم كه امنيت افراد و سازمان ها را تهديد ميكند. سيسكو Stealthwatch با شناسايي تمامي منابع ترافيكي شبكه، الگوهاي رفتاري منابع سازمان را استخراج و حملات پيشرفته را شناسايي مي كند و سريع و بطور خودكار به آنها پاسخ ميدهد. Stealthwatch با استفاده از تقسيم بندي هوشمند شبكه (Smart Network Segmentation) از تمامي اطلاعات حياتي شما محافظت مي نمايد و با رشد تجارت شما مقياس آن نيز قابليت ارتقا دارد.

سرويس تحليل ترافيك هاي رمز شده ETA

امروزه رشد روزافزون ترافيك هاي رمزنگاري شده معايب و مزاياي متعددي را بهمراه دارد كه يكي از مزيت هاي آن جلوگيري از سرقت اطلاعات موجود در ترافيك شبكه مي باشد ولي از طرفي شناسايي بدافزارها و ترافيك هاي مخرب را دشوارتر مي كند. با توجه به اينكه رمزگشايي كردن اين اطلاعات از طرفي بسيار زمان بر و همچنين نقض حريم شخصي بحساب مي آيد و عملا اجرايي نميباشد ، امنيت بخش وسيعي از ترافيك ورودي و خروجي شبكه مورد سوال قرار ميگيرد. سرويس تحليل ترافيك هاي رمزشده سيسكو ETA كه از قابليت هاي Cisco Stealthwatch ميباشد بدون رمزگشايي كردن اطلاعات و با استفاده از فرآيندهاي هوشمند Machine Learning كه بصورت مداوم در حال بررسي و دسته بندي فعاليت هاي مشكوك ميباشند، الگوهاي مشابه و مخرب را از درون ترافيك هاي رمز شده شناسايي ميكنند كه اين امر موجب ارتقاي امنيت شبكه بدون كاهش عملكرد و كارايي آن ميشود.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار كنند.

 


برچسب: ​سيسكو Stealthwatch،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۳:۳۴ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

​سرور UCS سيسكو

تجهيز UCS سيسكو كه مخففUnified Computing System ، به معناي سيستم محاسباتي يك دست، ميباشد از فناوري هاي جديد و پيشرفته سيسكو در ديتاسنترها و از نوآوري هاي خاصي در سرورهاي خود بهره برده است. سرور UCS Cisco بمنظور پياده سازي زيرساخت مجازي سازي مناسب بوده و ميتواند با محصولات شبكه اين شركت يكپارچه شود.

در معماري سرور سيسكو UCS لايه هاي شبكه، ذخيره سازي و پردازش با هم تلفيق شده و از يك نقطه مركزي و توسط داشبورد CIMC قابل مديريت مي باشند كه همين باعث كاهش هزينه هاي سازمان و افزايش انعطاف پذيري سازمان در ارائه سرويس ها ميشود.

ويژگي سرور Cisco UCS
در اين سرورها از كارت شبكه هاي پرسرعت 10G و 40G استفاده گرديده و ميتوان ترافيك FCoE را بدون نياز به سوئيچ مجزا در شبكه رد و بدل نمود. همچنين اين سرورها را ميتوان بصورت Redundant پياده سازي كرد تا انعطاف پذيري بيشتري را بارمغان آورده و از Failover جلوگيري شود. علاوه بر اين، در ساختار جديد اين محصول مي توان تمامي ترافيك LAN  وSAN  را از يك بستر انتقال داد و كل مجموعه سوييچ ها و سرورها را از يك نقطه مركزي توسط نرم افزار Cisco UCS Manager مديريت كرد.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.

 


برچسب: ​سرور UCS سيسكو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۴:۰۲ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

​  سيسكو ISE


سيسكو ISE ،  به عنوان راهكاري جامع و گسترده براي كنترل و مديريت اتصال و ورود كلاينت ها به شبكه محلي (LAN) شناخته مي شود به كمك اين نرم افزار، مديران شبكه قادر خواهند بود سياستها و محدوديتهاي مختلفي را جهت احراز هويت و صدور اجازه دسترسي به شبكه براي هر كلاينت اعمال نمايند و تجهيزاتي كه به صورت سيمي، بي سيم و از راه دور به شبكه داخلي متصل شده اند مورد بررسي و كنترل دقيق قرار داده تا از صلاحيت ورود آنها به شبكه و عدم ايجاد تهديد امنيتي براي سازمان مطمئن شوند. همچنين نرم افزار Cisco ISE قادر به مديريت سطح دسترسي و ثبت تمامي تغييرات انجام شده روي تجهيزات زيرساخت شبكه از جمله سوئيچ، روتر و فايروال توسط ادمين هاي شبكه است. اين نرم افزار، با استفاده از پروتكل هاي TACACS و RADIUS، امكان تعريف سطح دسترسي هاي مختلف براي كارشناس شبكه را فراهم نموده و همزمان تمامي تغييرات و تنظيمات انجام شده روي هر يك از تجهيزات توسط هر يك از كارشناسان را با جزئيات كامل ثبت و آرشيو مي نمايد. دو قابليت اصلي و مهم نرم افزار Cisco ISE بدين شرح است:

Device Administration: سطح دسترسي مديران و كارشناسان شبكه به تجهيزات زيرساختي از قبيل سوئيچ، روترو، فايروال و غيره… مديريت، طبقه بندي، نظارت و ثبت دقيق مي شود.
Network Access (NAC): اجازه دسترسي كاربران و كلاينت هاي مختلف به شبكه مديريت و كنترل مي شود.

اين محصول بصورت سرور فيزيكي Cisco SNS يا بصورت ماشين مجازي در VMware ،KVM و Hyper-V قابل راه اندازي است و در شبكه هاي سازمانها و شركتهاي كوچك تا سازمانهاي بسيار بزرگ و بانك ها  قابل استفاده مي باشد.

 


برچسب: ​  سيسكو ISE،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۲:۴۰ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

​سيسكو DCNM

 

سيسكو DCNM يك سيستم مديريتي يكپارچه زيرساخت هاي ديتاسنتري سيسكو بوده كه ميتوان بوسيله آن سوئيچ نكسوس سيسكو را در مود NX-OS مديريت كرد. بوسيله اين راهكار جامع، مديران ميتوانند فرايندهاي خودكار را در بستر شبكه خود فعال نموده و نظارت دائمي برروي زيرساخت خود داشته باشند. همچنين اين محصول بعنوان راهكار مديريت سوئيچ هاي Nexus و MDS سيسكو ميتواند وقت و انرژي مصرفي مديران شبكه را، براي برطرف كردن چالش ها و اعمال پيكربندي هاي جديد، كاهش دهد تا آنها بتوانند زمان خود را در جهت اعمال سياست هاي بهينه تر و بهبود شرايط شبكه صرف نمايند.

ويژگي ها سيسكو DCNM
 بواسطه اين محصول مديران برروي تمامي موارد زير را در پياده سازي شبكه خود پشتيباني كنند:

ارائه يك توپولوژي متحد از شبكه
قابليت كشف خودكار تجهيزات شبكه
كنترل جامع و افزايش ديد بر روي شبكه
نظارت، مديريت و Monitor كردن چندين سايت
اعمال سياست هاي مربوط به ترافيك LAN و SAN شبكه
كنترل تمامي Interface هاي موجود
اعمال تنظيمات مربوط به VLAN و VXLANهاي موجود
مديريت شبكه VSAN
پياده سازي نرم افزار Cisco DCNM
اين محصول را ميتوان بصورت ماشين مجازي برروي زيرساخت VMware ESXi و يا Linux KVM پياده سازي كرد. منابع مورد نياز براي راه اندازي اين محصول بشرح زير ميباشد:

8 هسته CPU مجازي
24 گيگابايت RAM
500 گيگابايت حافظه
لايسنس Cisco DCNM
بطور كلي هرمحصولي كه در DCNM اضافه ميشود نيازمند لايسنس بخصوصي ميباشد. اين لايسنس ها ميتواند قابليت هاي LAN و يا SAN را برروي تجهيزات سيسكو فعال ساخته و امكان مديريت يكپارچه را به مديران ميدهد. علاوه بر اين خود محصول DCNM نيز نيازمند يك لايسنس دائمي براي فعال سازي خود ميباشد. مديران ميتوانند به منظور تست ابتدايي اين محصول از لايسنس Trial در اين نرم افزار براي مديريت 500 سوئيچ SAN و 500 سوئيچ LAN و بمدت 30 روز استفاده نمايند. همچنين لايسنس Fabric Manager در اين محصول براي فعالسازي HA كاربرد دارد.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.

 


برچسب: ​سيسكو DCNM،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۷:۴۱ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

​ سيسكو CMX


نرم افزار Cisco CMX (Connected Mobile Experience)

اين نرم افزار كمپاني سيسكو كه با نام  Cisco Connected Mobile Experience يا به اختصار CISCO CMX شناخته ميشود قادر است تا از طريق سرويس بي سيم WI-FI به كاربران سرويس اختصاصي و محتواي شخصي سازي شده را تحت پلتفرم موبايل ارائه دهد. اين نرم افزار امكان بررسي موقعيت و تعداد كاربران متصل جهت كنترل نوع مصرف و گزارش گيري از محتواهاي مورد  بازديد همراه با زمان بازديد، مدت بازديد، ميزان و نوع مصرف كاربران را به ارمغان مي اورد.

ويژگي هاي نرم افزار Cisco CMX (Connected Mobile Experience)
امكان مانيتورينگ و لاگ گيري لحظه اي تعداد بازديدكنندگان و محتواهاي بازديد شده همراه با زمان بازديد، مدت بازديد، ميزان و نوع مصرف
قابليت CMX Connect جهت شخصي سازي پورتال و ارائه محتواي مورد نياز كاربران
قابليت بررسي ترافيك در بخش هاي مختلف و كنترل كمك به كنترل ترافيك
قابليت Presence based جهت تجزيه و تحليل نوع ديوايس ها و نوع استفاده
امكان زير نظر گرفتن موقعيت جغرافيايي كاربران
گزارش دقيق از انواع ديتا بر اساس سياست هاي اعمال شده
پشتيباني از حالت شبكه هاي Cloud، On-Premise
پشتيباني از تگ هاي RFID  جهت بررسي موقعيت جغرافيايي
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات سيسكو  وايرلس با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.

لايسنس نرم افزار  CISCO CMX (CONNECTED MOBILE EXPERIENCE)
اين نرم افزار جهت تست به صورت 120 روزه تمام قابليت هايش فعال ميباشد و پس از آن نياز به تهيه ي لايسنس است.

با توجه به ويژگي ها و كاربرد ها 3 مدل لايسنس براي اين محصول ارائه شده است:

لايسنس CMX Base license
اين لايسنس ويژگي هاي اصلي اين محصول كه شامل بررسي موقعيت و تعدادكاربران و قابليت هاي ديگر همچون هماهنگي با Cisco DNA Centerو  Cisco Prime  ارائه ميدهد.

لايسنس CMX Advanced license
اين لايسنس علاوه بر پشتيباني تمامي قابليت هاي لايسنس CMX Base license توانايي سرويس دهي بر بستر پلتفرم هاي شخصي سازي شده و محتواي اختصاصي را دارا ميباشد. اين لايسنس قابليت تنظيم دقيق سيگنال RSSI دارد و با قابليت هاي CMX Analytics, CMX Connectors امكان تحليل دقيق شبكه هاي بي سيم را فراهم مي آورد.

لايسنس CMX Upgrade license
اين لايسنس براي ديوايس هايي مناسب ميباشد كه داراي لايسنس Base license ميباشند و ميخواهند لايسنس خود را به نسخه Advanced license ارتقا دهند.

خريد نرم افزار Cisco CMX (Connected Mobile Experience)
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ​ سيسكو CMX،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۶:۲۷ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

سيسكو WLC

سري وايرلس كنترل هاي سيسكو Wireless LAN Controller يا به اختصار WLC سري دستگاه  هاي مديريت متمركز وايرلس سيسكو جهت اتصال و يكپارچه سازي (AP) Access Pont هاي موجود در شبكه ميباشد.اين وايرلس كنترل ها مناسب جهت سازمان هاي متوسط و بزرگي كه به طيف وسيعي از كاربران سرويس بي سيم ارائه ميدهند ميباشند و با ويژگي هاي همچون مديريت آسان شبكه هي بيسيم ، پشتيباني از شبكه هاي ابري Cloud و برقراري امنيت سبب كاهش هزينه ها و ريسك ها ميشوند.

ويژگي هاي دستگاه Cisco WLC
پشتيباني از نرم افزار Cisco DNA Center جهت يكپارچه سازي شبكه

پشتيباني پروتكل 802.1ax و Wi-Fi 6

802.11a, 802.11b, 802.11g, 802.11d, 802.11h, 802.11n پشتيباني از پروتكل هاي وايرلس

پشتيباني از انواع پروتكل هاي امنيتي شبكه هاي بيسيم

 جهت كاهش ريسكHigh Availability (HA)پشتيباني از قابليت

quality of service (QoS) پشتيباني از تكنولوژي

قابليت پشتيباني API ها جهت اتوماتيك سازي شبكه

قابليت مديريت و تقسيم بندي دسترسي كاربران در شبكه

پشتيباني از انواع پروتكل هاي رمزنگاري

Cisco Primeقابليت هماهنگي با

پشتيباني از قابليت Bring-Your-Own-Device (BYOD)

مدل هاي دستگاه سيسكو WLC
دستگاه سيسكو Catalyst 9800
اين مدل جديدترين مدل وايرلس كنترل هاي سيسكو بوده و با پشتيباني از WiFi 6 و شبكه هاي IOT و Cloud امكانات بيشماري را ارائه ميدهد
پشتيباني تا 6000 اكسس پوينت
پشتيباني از 64000 كاربر
داراي throughput تا 80 Gbps
جايگيري در رك به فضاي 2RU
مجهز به سيستم عامل قدرتمند IOS XE
پشتيباني از قابليت Cisco Mobility Express
پشتيباني تكنولوژي هاي integrated WebUI, mobile app, third party
قابليت اعمال پاليسي ها از طريق Cisco Identity Services Engine (ISE)
دستگاه سيسكو  8500 Wireless Controller
پشتيباني از پروتكل هاي وايرلس IEEE 802.11a, 802.11b, 802.11g, 802.11d, WMM/802.11e, 802.11h, 802.11n, 802.11k, 802.11r, 802.11u, 802.11w, 802.11ac
پشتيباني تا 6000 اكسس پوينت
پشتيباني از 64000 كاربر
مجهز به 2 اينترفيس 10GE و پشتيباني نصب ماژول فيبرنوري SFP
دستگاه سيسكو 5500 Wireless Controller
پشتيباني از پروتكل هاي وايرلس 11a/b/g/d/e/h/k/n/r/u/w/ac
پشتيباني تا 500 اكسس پوينت
پشتيباني از 7000 كاربر
مجهز به 8 پورت فيبرنوري SFP
دستگاه سيسكو  Flex 7500 Wireless Controller
مناسب جهت سرويس دهي بر شبكه هاي Cloud
پشتيباني تا 6000 اكسس پوينت
پشتيباني از 64000 كاربر
جايگيري د رك به فضاي 1RU
مجهز به 2 اينترفيس 10GE و 2 اينترفيس 1GE
دستگاه  Cisco 3504 Wireless Controller

خريد دستگاه سيسكو WLC
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: سيسكو WLC،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۲:۴۶ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

سيسكو وايرلس

 

سيسكو وايرلس Cisco Wireless
با توجه به افزايش سرويس دهي به صورت بي سيم در شبكه هاي امروزي نياز به  دستگاه هايي جهت ارائه سرويس WI-FI و سيستمي جامع و متمركز جهت يكپارچه سازي سرويس هاي بي سيم در سازمان و مديريت كاربران متصل به شبكه هاي بي سيم حس ميشود، سيسكو با ارائه محصولاتي همچون Access Pont ، وايرلس كنترل هاي WLC و نرم افزار CMX جهت يكپارچه سازي و مديريت كاربران و ديتاهاي شبكه هاي بي سيم ، پيشرو در صنعت شبكه هاي بي سيم ميباشد.

Cisco WLC
وايرلس كنترل هاي سيسكو (WLC) Wireless LAN Controller سري دستگاه  هاي مديريت متمركز وايرلس سيسكو جهت اتصال و يكپارچه سازي (AP) Access Pont هاي موجود در شبكه ميباشد.اين وايرلس كنترل ها مناسب جهت سازمان هاي متوسط و بزرگي كه به طيف وسيعي از كاربران سرويس بي سيم ارائه ميدهند ميباشند و با ويژگي هاي همچون مديريت آسان شبكه هي بيسيم ، پشتيباني از شبكه هاي ابري Cloud و برقراري امنيت سبب كاهش هزينه ها و ريسك ها ميشوند.

سري Catalyst 9800 جديدترين مدل وايرلس كنترل هاي سيسكو بوده و با پشتيباني از Wi-Fi 6/6E ، شبكه هاي IOT و Cloud امكانات بيشماري را جهت مديريت اكسس پوينت ها ارائه ميدهند. پشتيباني تا 6000 اكسس پوينت ، 64000 كاربر و Throughput تا 80 Gbps از ويژگي هاي بارز اين محصول ميباشد.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.

Cisco Access Point
در زمينه اكسس پوينت سيسكو با ارائه AP هايي همچون  Catalyst 9100پيشتاز است. اين سري اكسس پوينت ها سرعت بسيار بالايي در ارائه انواع ديتاي ويس و ويديو دارند و با پشتيباني از پروتكل هاي Wi-Fi 6/6E  و   802.11ax امكان اتصال آسان شبكه هاي IOT و پخش ويديو هاي 4K با سرعت بالا سرويسي پايدار و امن را در سطحي وسيع به ارمغان مياورند. اين سري اكسس پوينت ها به راحتي با دستگاه هاي Catalyst 9800 مديريت ميشوند.

CISCO CMX
نرم افزار CISCO CMX) (  Cisco Connected Mobile Experience قادر است تا از طريق سرويس بي سيم WI-FI به كاربران سرويس اختصاصي و محتواي شخصي سازي شده را تحت پلتفرم موبايل ارائه دهد. اين نرم افزار امكان بررسي موقعيت و تعداد كاربران متصل جهت كنترل نوع مصرف و گزارش گيري از محتواهاي مورد  بازديد همراه با زمان بازديد، مدت بازديد، ميزان و نوع مصرف كاربران را به ارمغان مي اورد.

ويژگي دستگاه هاي Wireless  Cisco
 پشتيباني از قابليت Cisco Mobility Express
پشتيباني تكنولوژي هاي integrated WebUI, mobile app, third party
امكان مانيتورينگ و لاگ گيري لحظه اي تعداد بازديدكنندگان و محتواهاي بازديد شده همراه با زمان بازديد، مدت بازديد، ميزان و نوع مصرف
قابليت هماهنگي با Cisco ISE جهت مديريت متمركز و اعمال پاليسي بر شبكه هاي وايرلس
پشتيباني از نرم افزار Cisco DNA Center جهت يكپارچه سازي شبكه
پشتيباني پروتكل 1ax و Wi-Fi 6
پشتيباني از پروتكل هاي وايرلس 11a, 802.11b, 802.11g, 802.11d, 802.11h, 802.11n
پشتيباني از انواع پروتكل هاي امنيتي شبكه هاي بيسيم
پشتيباني از قابليت High Availability (HA) جهت كاهش ريسك
پشتيباني از تكنولوژي Quality Of Service (QoS)
قابليت پشتيباني API ها جهت اتوماتيك سازي شبكه
قابليت مديريت و تقسيم بندي دسترسي كاربران در شبكه
پشتيباني از انواع پروتكل هاي رمزنگاري
قابليت هماهنگي با Cisco Prime
پشتيباني از قابليت Bring-Your-Own-Device (BYOD)
پشتيباني از حالت شبكه هاي Cloud، On-Premise
قابليت بررسي ترافيك در بخش هاي مختلف و كنترل كمك به كنترل ترافيك
امكان زير نظر گرفتن موقعيت جغرافيايي كاربران
قابليت CMX Connect جهت شخصي سازي پورتال و ارائه محتواي مورد نياز كاربران
قابليت Presence based جهت تجزيه و تحليل نوع ديوايس ها و نوع استفاده
گزارش دقيق از انواع ديتا بر اساس سياست هاي اعمال شده
خريد دستگاه هاي سيسكو Wireless
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: سيسكو وايرلس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۱:۳۱ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

​ لايسنس ISR PLR

روترهاي ISR سيسكو با بهره گيري از قابليت هاي IOS XE ارتباطات قابل اطمينان و امني را در بستر كلود، ارتباطات همراه، ارتباطات صوتي و تصويري و اتصال امن فراهم ميسازد. امكانات گسترده و قدرتمندي در زمينه ارتباطات صوتي و تصويري كه توسط اين روترها فراهم ميشود، كنفرانس هاي تلفني و ويدئويي امن را مهيا ميسازد و همچنين با پشتيباني از مجازي سازي و High Availability ، گزينه جذابي براي طراحي شبكه بحساب مي آيند.

روتر Cisco ISR داراي دو سري محبوب ISR 1000 و ISR 4000 ميباشد. سري 1000 اين محصول مناسب براي بكارگيري در شعب كوچك و متوسط سازماني بوده و سري 4000 در ابعاد بزرگتر كاربرد دارند.

اين سري از روتر ISR Cisco از اسمارت لايسنس سيسكو بصورت آنلاين، از طريق اسمارت اكانت سيسكو، و آفلاين، با استفاده از لايسنس PLR سيسكو، پشتيباني كرده و مشتريان ميتوانند قابليت هاي مدنظر خود را با يكي از اين دو روش فعال سازند.

در حالت اول، مشتريان ميبايست لايسنس هاي زير را با استفاده از اسمارت اكانت سازماني خود از طريق وبسايت سيسكو خريداري كرده و دستگاه خود را بصورت آنلاين فعال نمايند:

لايسنس IP Base روتر سيسكو: بمنظور پشتيباني از قابليت هاي پايه مسيريابي
لايسنس SecurityK9 روتر سيسكو: بمنظور پشتيباني از قابليت هاي امنيتي
لايسنس APPXK9: بمنظور پشتيباني از تكنولوژي هاي WAAS و AVC
لايسنس UCK9 روتر سيسكو: بمنظور پشتيباني از برقراري ارتباطات صوتي و تصويري
لايسنس HSECK9 روتر سيسكو: بمنظور فعالسازي پهناي باند نامحدود براي برقراري ارتباطات IPSec
 همچنين گفتني است در اين روش مشتريان ميبايست بصورت دوره اي گزارش استفاده از لايسنس هاي خود را براي سيسكو ارسال نمايند و در غير اينصورت قابليت هاي محصول آنها غيرفعال خواهد شد. در حال حاضر  و با توجه به تحريم ها و محدوديت موجود در كشور، پياده سازي اين روش با پيچيدگي هايي همراه است و بيشتر مشتريان تمايل به استفاده از لايسنس PLR Cisco دارند.

قابليت Permanent License Reservation يك روش رسمي بمنظور فعالسازي آفلاين تجهيزات سيسكو بوده كه در آن مشتريان ميتوانند تجهيزات خود را بصورت فول و دائمي فعال نمايند. براي اين منظور مشتريان با ارسال كد درخواست لايسنس (Request-Code) ايجاد شده با استفاده از دستور زير را براي كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارسال نمايند:

Router(config)# license smart reservation enable

Router# license smart reservation request local

 


برچسب: ​ لايسنس ISR PLR،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۱:۴۶ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

​ لايسنس ASR PLR

روترهاي ASR بعنوان روترهاي پيشرفته سيسكو در سري هاي مختلفي در دسترس هستند و در ديتاسنترهاي پيشرفته امكانات متنوعي براي برقراري ارتباطات در اختيار آنها قرار ميدهد. در اين ميان سري روتر ASR 1000 و ASR 900 سيسكو با بهره گيري از IOS XE مناسب براي ديتاسنترهاي متوسط تا بزرگ و ASR 9000 سيسكو با بهره مندي از IOS XR مناسب براي شبكه هاي Carrier و ISP ها ميباشد. تمامي اين محصولات از لايسنس اسمارت سيسكو پشتيباني كرده و مشتريان ميتوانند از اين لايسنس Cisco براي فعالسازي ويژگي هاي اين محصولات استفاده نمايند.

بصورت كلي، لايسنس هاي PLR سيسكو راهكار آفلاين و دائمي اين شركت براي فعالسازي تجهيزات درون شبكه هاي امن، كه امكان ارتباط با اينترنت فراهم نميباشد، بحساب ميايد. برخلاف لايسنس Smart، دستگاه نياز به ارتباط با سرورهاي سيسكو و بمنظور فعالسازي نخواهد داشت و تمامي قابليت ها بصورت دائمي و فول با وارد كردن يك Authorization Code فعال خواهد گرديد.

لايسنس ASR PLR اين امكان را براي مشتريان فراهم ميسازد تا تمامي ويژگي هاي روترهاي ASR را بصورت فول و دائمي فعال نمايند تا از پيچيدگي ها رها شوند. در شكل زير ميتوانيد اين ويژگي ها را مشاهده نماييد:

اين قابليت ها بشرح زير ميباشند:

قابليت هاي مسيريابي ترافيك از قبيل IP, ISIS, OSPF, BGP و MPLS
قابليت هاي لايه دو از قبيل Dot1Q، Eاين نام مجاز نمي باشد VXLAN، VPLS و L2اين نام مجاز نمي باشد Services
پشتيباني از VOIP و SIP Interfaces
پشتيباني از L3اين نام مجاز نمي باشد
پشتيباني از QoS
پشتيباني از High Availability
قابليت هاي امنيتي مانند MACSec
قابليت مديريت ترافيك مانند MPLS-TE, RSVP-TE, SR-TE
مشتريان با ارسال كد درخواست لايسنس (Request-Code) ايجاد شده با استفاده از دستور زير را براي كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارسال نمايند:

Router(config)# license smart reservation enable

Router# license smart reservation request local

اين كد توسط شركت سورنا براي يكي از گولد پارتنرهاي رسمي شركت سيسكو ارسال شده و پس از اخذ تاييده از شركت سيسكو يك كد فعال سازي (Authorization-Code) صادر و به مشتري تحويل ميگردد. پس از اعمال اين كد برروي با استفاده از دستور زير، روتر ASR سيسكو تمامي قابليتهاي اين روترها به صورت فول و نامحدود و دائمي فعال شده و هيچگونه نيازو وابستگي به اسمارت اكانت يا ويرچوال اكانت يا لايسنس سرور ثانويه نخواهد بود:

Router# license smart reservation install [Code]


برچسب: ​ لايسنس ASR PLR،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۹:۱۹ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

​لايسنس PLR سوئيچ نكسوس سيسكو

از آنجاييكه سري سوئيچ 9000 نكسوس سيسكو قابليت راه اندازي در دو مود مختلف NX-OS و ACI را دارا ميباشند، هركدام از اين دو مود قابليت هاي متفاوتي را براي مشتريان فراهم ميكنند كه براساس نوع معماري شبكه خود ميتوانند از آنها استفاده نمايند. لازم بذكر است تمامي اين قابليت ها پس از فعالسازي دستگاه با شيوه آنلاين اسمارت لايسنس سيسكو و يا با استفاده از روش بي دردسر و راحت لايسنس PLR سيسكو، بصورت آفلاين و دائمي، امكان پذير ميباشد.

ويژگي لايسنس PLR NX-OS
مود NX-OS سوئيچ هاي نكسوس سيسكو بمظور بكارگيري اين محصولات در ديتاسنترهاي سنتي و با معماري سه لايه اي شبكه ميباشد. فعالسازي قابليت هاي سوئيچ نكسوس 9000 سيسكو با لايسنس PLR در مود NX-OS ويژگي هاي زير را براي دستگاه فراهم ميسازد:

قابليت هاي مديريتي فابريك مانند DCNM LAN
قابليت هاي پيشرفته Fabric services
قابليت هاي پيشرفته Switching و Routing
قابليت هاي DCI overlay مانند MPLS Layer 3 اين نام مجاز نمي باشد و VXLAN Eاين نام مجاز نمي باشد Multi-Site
قابليت هاي Telemetry مانند NetFlow
قابليت هاي RTP Flow Monitoring
لطفا توجه داشته باشيد در مدل هاي مختلف سوئيچ نكسوس سيسكو اين قابليت ها تفاوت دارند. مشتريان ميتوانند از طريق لينك Nexus Switch Platform Support Matrix اين ويژگي ها را بررسي نمايند.

ويژگي لايسنس ACI PLR (DCN Licensing)
لايسنس PLR سوئيچ هاي نكسوس سيسكو براي اين مود، تمامي ويژگي هاي لايسنس هاي DCN سيسكو بعلاوه ويژگي هاي مود NX-OS را فعال خواهد كرد. بعبارتي ديگر در صورتي كه مشتريان تمايل دارند كه در ابتدا دستگاه هاي خود را در مود NX-OS راه اندازي نمايند و در ادامه به مود ACI مهاجرت نمايند، اين گزينه انتخاب بهينه تري بحساب ميايد. اعمال اين لايسنس ويژگي هاي زير را براي دستگاه فعال خواهد كرد:

قابليت هاي پيشرفته Routed Fabric
قابليت هاي پيشرفته Fabric Management
ويژگي هاي Nexus Dashboard
ويژگي هاي Day 2 Operations Suite
نصب لايسنس ACI درون كنترلر Cisco APIC تمامي سوئيچ هاي داخل Fabric را بصورت دائمي و فول فعال ميگرداند.


برچسب: ​لايسنس PLR سوئيچ نكسوس سيسكو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۴:۵۷ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)