Sorena Sorena .

Sorena

​سیسکو ASR 900

​روتر سیسکو ASR 900


این مدل روتر های سیسکو  که با نام Aggregation Services Routers 900 یا ASR 900 شناخته میشود مناسب برای بستر های وسیع WAN و ارائه دهندگان سرویس (service provider) میباشد. این روتر ها ماژول های وسیعی را پشتیبانی کرده و  با قابلیت aggregation سبب افزایش کارایی شبکه و کاهش هزینه ها میشود. این دیوایس انواع پروتکل های لایه 2 و 3 شبکه مانند MPLS , L2این نام مجاز نمی باشد, L3این نام مجاز نمی باشد, Multicast services پشتیبانی کرده که گزینه مناسبی  در شبکه های service provider میباشد.

ویژگی های Cisco ASR 900
قابلیت پشتیبانی از انواع پروتکل های موجود در Service Provider مانند MPLS , L2این نام مجاز نمی باشد, L3این نام مجاز نمی باشد, Multicast services

پشتیبانی از انواع تکنولوژی های مخابراتی CEM مانند TDM, PDH, SONET/SDH

استفاده از تکنولوژی های جدید جهت مدیریت ترافیک و پکت ها مانند H-QoS و PWE3

استفاده از تکنولوژی EPN-M جهت مدیریت شبکه های گسترده

قابلیت Aggregation پیشرفته جهت صرفه جویی و افزایش کارایی

مقاوم در برابر شرایط بد آب و هوایی و کارکرد فن تحت شرایط سخت

پشتیبانی از انواع داده و تکنولوژی collaboration و مدیریت از طریق QOS

مدل های روتر Cisco ASR 900
روتر ASR 902

سری کوچک دارای 4 اسلات در هر شاسی و توان عبور ترافیک کلی تا 200 Gbps و  2RU از فضای داخل رک را اشغال میکند و قابلیت ساپورت  2 پاور AC/DC به صورت redundant را دارد.

روتر ASR 903

سری متوسط دارای 6 اسلات در هر شاسی و توان عبور ترافیک کلی تا 480 Gbps و  3RUاز فضای داخل رک را اشغال میکند و قابلیت ساپورت  2 پاور AC/DC به صورت redundant را دارد.

روتر ASR 907

سری بزرگ دارای 16 اسلات در هر شاسی و توان عبور ترافیک کلی تا 480 Gbps دارا میباشد و  3RUاز فضای داخل رک را اشغال میکند و قابلیت ساپورت  3 پاور AC/DC به صورت redundant را دارد.

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات سیسکو ASR  با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

لایسنس روتر Cisco ASR 900
با توجه به ابزار های موجود در این روتر لایسنس های متعددی ارائه شده است. همچنین با تهیه ی لایسنس چند منظوره این محصول میتوان از بسیاری از فیچر های موجود بهره برد.

خرید روتر سیسکو ASR 900
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس سیسکو با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.


برچسب: ​سیسکو ASR 900،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۳:۱۷ توسط:فاطمه شورابی موضوع: نظرات (0)