Sorena Sorena .

Sorena

سیسکو UC

نرم افزار سیسکو (UC) Cisco Unified Communications
با توجه به گسترش ارتباطات و افزایش ترافیک های های تلفنی و ویدیویی نیاز به سرویسی جهت مدیریت جامع و یکپارچه سازی دیتا میباشد، سیسکو با ارائه سیستم یکپارچه سازی ارتباطات  Cisco Unified Communications(UC)با ارائه راهکارهای Collaboration قادر به مدیریت و یکپارچه سازی سرویس های ویپ ، ویدیو ، چت و تماس ها میباشد و امکانات بیشماری جهت تسهیل دسترسی از هر نقطه ای به انواع دیتا و سرویس ها تحت نرم افزار و بر روی پلتفرم های مختلف به کاربران ارائه میدهد. سیسکو با ارائه نرم افزار هایی همچونUCCX ،TMS،CMS ،CWMS ،Cisco Expressway  و  Cisco Unity Connection باعث می‌گردد تا اپلیکیشن‌ها کاملاً یکپارچه عمل کرده و سیسکو را نسبت به دیگر شرکت های تولیدکننده سیستم‌های Collaboration متمایز کند.

ویژگی های نرم افزار سیسکو UC
قابلیت انعطاف پزیری و گسترش در انواع شبکه های متوسط و بزگ
قابلیت پشتیبانی پلتفرم هایEmail Inbox, Web Browser, Webex , Cisco Unified IP Phone, smartphone, Tablet
قابلیت پشتیبانی تماس های صوتی و تصویری
قابلیت برقراری تماس های بین سازمانی
قابلیت پشتیبانی از تماس گویا و صندوق صوتی
پشتیبانی از نرم افزار Cisco Prime جهت مدیریت و مانیتورینگ
قابلیت هماهنگی با نرم افزار Cisco Jabber جهت سهولت دسترسی کاربران به تماس ها و چت های سازمانی
پشتیبانی از قابلیت CM IM and presence سیسکو جهت ایجاد ارتباطی امن و پایدار
کاهش هزینه های سازمانی با قابلیت های مجازی سازی و سازگاری
پشتیبانی تکنولوژی IVR
پشیبانی از قابلیت Hosted Collaboration Solution (HCS)
پشتیبانی از پروتکل های امنیتی و تعیین سطح دسترسی کاربران
استفاده از قابلیت های ویژه همچون PIN Protection و Encryption جهت بالا بردن امنیت
پشتیبانی از پروتکل های SIP و SCCP
قابلیت سازگاری با Microsoft Exchange
قابلیت راه اندازی به صورت سرورهای کلاستر جهت افزایش کاربران و کارایی
ارائه سرویس های ویدیوئی بر بستر On-Premise و Cloud Based
قابلیت مدیریت پهنای باند
دارای قابلیت bring-your-own-device (BOYD)
در توزیع های مختلف و موجود در نسخه لینوکسی
نرم افزار سیسکو CMS
نرم افزار سیسکو   Cisco Meeting Server (CMS) قادر به برگزاری ویدئو کنفرانس و جلسات آنلاین با کیفیت و سرعت بالا میباشد. این نرم افزار به راحتی بر روی سرور یا ماشین مجازی اجرا شده و با قابلیت های فراوان جهت مدیریت و مانیتورینگ ویدئو کنفرانس انتخابی مطمئن جهت تضمین کیفیت و پایداری کنفرانس ها میباشد. با توجه به مشکلات پهنای باند Cisco Meeting Server قادر به بهینه سازی پهنای باند و افزایش کیفیت کنفرانس ها بوده و با امکانات کاملی که دارد انتخابی مطمئن جهت برگزاری کنفرانس با بالاترین کیفیت و امنیت میباشد.

نرم افزار سیسکو EXP
نرم افزار سیسکو   Cisco Expressway(EXP) قادر به یک پارچه سازی تماس های صوتی و ویدیویی در سطح شبکه میباشد. با استفاده از این نرم افزار امکان تماس با هر نقطه ای در داخل و خارج شبکه فراهم میشود و سبب کاهش هزینه ها و افزایش کارایی شبکه میشود. این نرم افزار قادر است سرویس های تماس سازمانی را بر روی شبکه ی اینترنت ارائه دهد و امکان دسترسی از هر نقطه ای فراهم آورد.  نرم افزار Expressway به صورت موازی نصب میشود سرور EXP-C  با  CUCM ارتباط دارد و سرور دوم EXP-E  در سمتDMZ  نصب شد و  از یک سمت به شبکه خارج از سازمان و از سمت دیگر به EXP-E دسترسی دارد.

نرم افزار سیسکو CUC
نرم افزار سیسکو   Cisco Unified Communications(CUC)با راهکارهای Collaboration قادر به مدیریت و یکپارچه سازی سرویس های voicemail ، ویدیو ، چت و تماس ها میباشد و امکانات بیشماری جهت تسهیل دسترسی از هر نقطه ای به انواع دیتا و سرویس ها تحت نرم افزار و بر روی پلتفرم های مختلف به کاربران ارائه میدهد.همچنین این نرم افزار در انواع ابعاد شبکه قابل استفاده بوده و با راهکار های امنیتی و سازگاری با انواع سرویس ها ارتباطی پایدار و ایمن را به ارمغان می آورد. این نرم افزار قابل راه اندازی بر روی سرور یا ماشین مجازی با حداقل رم 8 گیگ و 120 فضای دیسک میباشد.

نرم افزار سیسکو CUP
نرم افزار سیسکو (CUP)  Cisco Unified Presence قادر به ایجاد ارتباط و مدیریت کاربران در شبکه های کوچک و متوسط میباشد. این نرم افزار با مدیریت و یکپارچه سازی تماس های سازمانی ، ویس ، ویدیو ، دیتا و ایجاد بستر ارتباطی بر روی تلفن های همراه امکان دسترسی به انواع سرویس ها در هر زمانی و مکانی را به ارمغان میاورد.این نرم افزار با قابلیت های بیشماری که دارد جهت پیام رسانی فوری تحت شبکه با امنیت و سرعت بالا بسیار مناسب میباشد.

نرم افزار سیسکو CWMS
نرم افزار سیسکو   Cisco WebEx Meeting Center(CWMS) قادر به برگزاری جلسات آنلاین و امکانات جهت دورکاری میباشد. این نرم افزار با قابلیت های بیشمار همچون تماس صوتی و تصویری ، ایجاد چت روم های مجزا و قابلیت اشتراک گذاری فایل ها نرم افزار جامع و ایمن جهت برقراری کنفرانس های آنلاین میباشد. از مزیت های این نرم افزار میتوان به سرعت و کیفیت بالای اتصال به جلسات از طریق رایانه و تلفن همراه اشاره کرد.

نرم افزار سیسکو TMS
نرم افزار سیسکو  Telepresence Management Suite(TMS) قادر به مدیریت و یکپارچه سازی ارتباطات ویدیوئی  در ابعاد وسیع میباشد. این نرم افزار به صورت لحظه ای کنفرانس های ویدیویی تحت شبکه را مانیتور کرده و قابلیت گزارش گیری و زمان بندی جلسات ویدیوئی را فراهم می آورد.

نرم افزار سیسکو UCCX
نرم افزار سیسکو (UCCX) Unified Contact Center Express قادر به مدیریت و یکپارچه سازی تماس ها میباشد. این سیستم مرکز تماس بر اساس شبکه های IP Base بوده و با هماهنگی با سرویس سیسکو UCM  امکان انتقال ، ثبت وضبط تماس هارا تحت شبکه به راحتی فراهم میکند. این نرم افزار امکانات زیادی جهت اتوماتیک سازی و مدیریت فرایند تماس های ورودی و خروجی به ارمغان میاورد و سبب کاهش هزینه ها و افزایش کارایی میشود.

خرید نرم افزار سیسکو UC
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس سیسکو با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.


برچسب: سیسکو UC،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۶:۲۴ توسط:فاطمه شورابی موضوع: نظرات (0)