Sorena Sorena .

Sorena

سوئیچ سیسکو Catalyst 4500

​  ​
سوئیچ کاتالیست 4500 سیسکو که برای افزایش ظرفیت های سوئیچینگ در لایه Access  و Distribution در طراحی Campus بحساب می آید، موجب افزایش کارایی و بهبود شبکه بهمراه کاهش هزینه های اجرایی خواهد شد. این دستگاه گزینه ایده آلی برای شبکه های Access و Distribution در طراحی Campus بحساب می آید. در عرصه طراحی سوئیچ 4500 سیسکو دارای شاسی های متنوعی از قبیل 3 ، 5 ، 7 و10  اسلات عرضه شده است. در مدل دارای 7 و 10 شاسی، با بهره گیری و استفاده از 2 سوپروایزر قدرتمند، مدیران میتوانند Redundancy را بطور کامل پیاده سازی و بهره برداری نمایند.

ویژگی سوئیچ Cisco Catalyst 4500
این سری از سوئیچ Cisco با بهره مندی از سیستم عامل IOS XE  امکان خودکارسازی فرآیندها را فراهم کرده که این امر موجب انعطاف پذیری و سهولت بیش از پیش مدیریت شبکه میگردد. همچنین با پشتیبانی از تکنولوژیGigabit Ethernet ، Power over Ethernet ،  PoE+ و UPOE امکانات لازم برای مشتریان برای پاسخ به نیازهای آینده شبکه را نیز فراهم کرده است.

ظرفیت و پهنای باند این سوئیچ ها به میزان 928Gbps و 48Gbps به ازای هر اسلات و توان مورد نیاز آن 9000W برای پشتیبانی از قابلیت PoE را می باشند.   سوپروایزر سوئیچ سیسکو برروی این سری از امکاناتی چون کنترلر وایرلس پشتیبانی میکند. سوئیچ سیسکو Catalyst 4500 از حداکثر توان بی سیم 20G و قابلیت ارائه سرویس به 50 اکسس پوینت و 2000 کاربر برخوردار است.

 انواع سوئیچ 4500 سیسکو
این محصول دارای مدل های زیر بوده که تمامی مدل های این سوئیچ دارای دو منبع تغذیه و یک سینی فن می باشند:

سوئیچ C4503 : این سوئیچ با شاسی 3 اسلاته از یک سوپروایزر و 2 اسلات برای Line Card که با حداکثر سرعت 6Gbps پشتیبانی میکند.

سوئیچ C4506:  این سوئیچ با شاسی 6 اسلاته از یک سوپروایزر و 5 اسلات برای Line Card که با حداکثر سرعت 6Gbps پشتیبانی میکند.

سوئیچC4507R : این سوئیچ با شاسی 7 اسلاته از دو سوپروایزر و 5 اسلات برای Line Card که با حداکثر سرعت 6Gbps پشتیبانی میکند.

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات سیسکو Catalyst با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

 سوئیچC4510R : این سوئیچ با شاسی 10 اسلاته از دو سوپروایزر و 8 اسلات برای Line Card که با حداکثر سرعت 6Gbps پشتیبانی میکند. این مدل تنها از سوپروایزر مدل Supervisor Engine V and V-10GE  پشتیبانی میکند.

لایسنس سوئیچ C4500
تمامی لایسنس های این محصول برروی سخت افزار آن بصورت کلاسیک نصب میباشد و عموما مشتریان نیاز به تهیه لایسنس جداگانه ای نخواهند داشت.

جایگزین سوئیچ کاتالیست 4500 سیسکو
در حال حاضر تولید و پشتیبانی شرکت سیسکو ازین محصول به پایان رسیده است و این شرکت به مشتریان خود پیشنهاد به استفاده از سوئیچ های کاتالیست سری 9000 میدهد. لازم بذکر است سوئیچ 9400 سیسکو بهترین جایگزین برای این محصول میباشد.


برچسب: سوئیچ سیسکو Catalyst 4500،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۵:۱۸ توسط:فاطمه شورابی موضوع: نظرات (0)