Sorena Sorena .

Sorena

​روتر سیسکو ASR 9000

روتر سیسکو ASR 9000 از روترهای پیشرفته و با ظرفیت بالای این شرکت بحساب می آیند و با بهره گیری از سیستم عامل IOS XR میتوانند میلیون ها درخواست را، در حداقل زمان ممکن، در لبه شبکه پاسخ دهند. IOS XR در دو نسخه 32 بیت و 64 در این نسخه از لایسنس روتر سیسکو ASR موجود میباشد. در سری های جدیدتر این روترها از نسخه 64 بیتی استفاده شده است که هم از قابلیت In-Service Software Upgrade (ISSU)  و هم مجازی سازی را پشتیبانی میکند. این دستگاهها با بهره گیری از این IOS و همچنین قابلیت ماژولار بودن جزو انتخاب های قدرتمند برای لایه مرکزی شبکه میباشند که امکان آپدیت هرکدام از این ماژول ها را بدون ایجاد اختلال در سطح شبکه ایجاد میکنند.

معماری ASR 9000 سیسکو
روترهای ASR سری 9000  عموما در دو مدل ASR 9000 RSP5 و ASR 9000 RP3 ارائه میشوند که تنها تفاوت این دو مدل عدم وجود قابلیت Switch Fabric بصورت داخل برای مدل PR است و باید از Fabric Card برای این مدل استفاده شود. سویچ فابریک قابلیتی است که قبل از route شدن ترافیک عملیات سویچینگ را برروی ترافیک انجام میدهد و و در مدل های ASR 9922 و 9912  موجود میباشد.

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات سیسکو ASR  با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

مزایایCisco ASR 9000
این سری از تجهیزات سیسکو از قابلیت های زیر برخوردار است:

پشتیبانی تا 400  گیگابیت اترنت
بهره مندی از سیستم عامل ماژولار IOS XR
پشتیبانی از خودکارسازی فرآیندهای شبکه ( Automation ) با پشتیبانی از Open API ، Native و Yang
ارتقا امنیتی با استفاده از Secure Boot
پشتیبانی از قابلیت Segment Routing و Ethernet Virtual Private Networks ( Eاین نام مجاز نمی باشد)
لایسنس سیسکو ASR 9000
برای فعالسازی سیسکو اسمارت لایسنس روتر ASR 9000 ابتدا باید لایسنس آن را از طریق اسمارت اکانت خود تهیه و سپس از طریق وبسایت Cisco Smart Service Management نسبت به فعال سازی روتر ASR 9000 سیسکو اقدام نمایید.

همچنین با بهره گیری از اسمارت لایسنس PLR روتر ASR 9000، تمامی قابلیت های این محصول را بصورت فول و دائمی فعال نمایند. شایان توجه است اعمال لایسنس های PLR بصورت آفلاین انجام شده و هیچ نیازی به برقراری ارتباط با سرورهای سیسکو ندارد.


برچسب: ​روتر سیسکو ASR 9000،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۲:۵۲ توسط:فاطمه شورابی موضوع: نظرات (0)