Sorena Sorena .

Sorena

​ سیسکو CSR1000v

​روتر مجازی سیسکو CSR1000v


شرکت سیسکو با هدف توسعه و مهاجرت تجهیزات فیزیکی به زیرساخت مجازی، روتر CSR1000v خود را که از قابلیت های مسیریابی در شبکه های WAN و ایجاد لبه شبکه امن برای شعب پشتیبانی میکند، معرفی کرده است. این محصول را میتوان در محیط های مجازی و ابری پیاده سازی کرد. همچنین قابلیت های سیستم عاملCisco IOS XE  شرکت ها را قادر می سازد تا شبکه گسترده سنتی خود را با استفاده از کنترلر vManage سیسکو به شبکه SD-WAN یا شبکه گسترده مبتنی بر نرم افزار مهاجرت داده تا بتوانند ارتباطات امن را بین شعب خود و با استفاده از مسیریابی داینامیک برقرار کنند.

این روترها قابلیت راه اندازی در کلودهای مرسوم از قبیل کلودAWS  آمازون و همچنین کلود Azure مایکروسافت پشتیبانی میکند. همچنین ادمین ها با استفاده از ویژگی Open API به اتومات سازی فرآیندها در بستر شبکه بپردازند.

با این حال، محیط cloud با منابع مشترک با زیرساخت های مشترک مشکلات شبکه و امنیت را برای شرکت ها ایجاد می کند:

ویژگی روتر مجازی سیسکو CSR1000v
این محصول از قابلیت های زیر برخوردار است و مشتریان میتوانند بوسیله آن شعب خود را ارتقا دهند:

پشتیبانی از قابلیتBranch Location این نام مجاز نمی باشد Termination  که از IPSec , DMاین نام مجاز نمی باشد, Flexاین نام مجاز نمی باشد و EZاین نام مجاز نمی باشد تا 1000 یوزر همزمان برای هر روتر
فراهم سازی قابلیت کنترل از راه دور با کمک AnyConnect و در بستر SSLاین نام مجاز نمی باشد
پشتیبانی از قابلیت Virtual Private Cloud (VPC) برای ایجاد دسترسی برای برنامه ها
بهره مندی از توانایی Firewall and Application Inspection
پیاده سازی روتر مجازی سیسکو
بصورت کلی این محصول را میتوان با استفاده از قابلیت های سیستم عامل IOS XE در دو مود زیر راه اندازی نمود:

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات روتر سیسکو با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

مود Autonomous برای استفاده در شبکه های سنتی گسترده
مود Controller برای استفاده در شبکه SD-WAN
در حالت اول این محصول بعنوان یک روتر معمولی میتواند در لبه شبکه پیاده سازی شود و مسیریابی های مورد نیاز را در بین شعب انجام دهد. در حالت دوم این روتر بعنوان کنترلر شبکه SD-WAN پیاده سازی میشود و در کنار کنترلر vManage سیاست های از پیش تعیین شده را اجرا میکند.

لایسنس روتر CSR1000v
مشتریان میتوانند این محصول را در مود Autonomous با استفاده از لایسنس اسمارت سیسکو فعال نمایند. همچنین لایسنس PLR روتر CSR1000v میتواند تمامی قابلیت های این روتر را بصورت آفلاین، فول و نامحدود فعال گرداند.

در حالت دیگر و در مود Controller، هیچکدام از لایسنس های اسمارت کارایی نداشته و مشتریان میبایست براساس پهنای باند مورد نیاز برای برقراری تونل IPsec و انتقال اطلاعات بر بستر شبکه SD-WAN، لایسنس DNA روتر سیسکو را خریداری نمایند.


برچسب: ​ سیسکو CSR1000v،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۵:۲۳ توسط:فاطمه شورابی موضوع: نظرات (0)