Sorena Sorena .

Sorena

​سیسکو 920 ASR

​روتر سیسکو 920 ASR


این مدل روتر های سیسکو که با نام Aggregation Services Routers 920 یا ASR 920 شناخته میشود مناسب جهت سرویس دهی به صورت گسترده در سطح شبکه های باسیم و بیسیم میباشد و با پشتیبانی از پروتکل های لایه 2 و لایه 3 شبکه مانند L2این نام مجاز نمی باشد L3این نام مجاز نمی باشد, و MPLS گزینه مناسبی برای service provider ها میباشد. همچنین با استفاده از پروتکل های امنیتی و کنترل ترافیک پیشرفته قادر به سرویس دهی به صورت ایمن و پایدار میباشد.

ویژگی های Cisco ASR 920
قابلیت پشتیبانی از انواع پروتکل های موجود در service provider مانند MPLS , L2این نام مجاز نمی باشد, L3این نام مجاز نمی باشد, Multicast services و H-VPLS

پشتیبانی از انواع داده و تکنولوژی collaboration و مدیریت از طریق QOS

پشتیبانی از انواع پروتکل های امنیتی و رمزنگاری

مجهز به سیستم عامل Cisco IOS®XE

فشرده بودن و قابلیت جایگیری در رک در فضای 1RU

قابلیت پشتیبانی پاور به صورت Redundant

قابلیت پشتیبانی شبکه های broadband و انتقال آسان دیتا و ویس و ویدیو

سرویس دهی برای اپلیکیشن های IPTV و VoD

مصرف کم انرژی و قدرت بالا

لایسنس روتر Cisco ASR 900
این روتر ها از هردو نسل لایسنس سنتی PAK و نسل جدید اسمارت لایسنس (smart license) پشتیبانی میکند.

اسمارت لایسنس روتر سیسکو ASR 920
با توجه به فیچر های گسترده امنیتی و پروتکل های متعدد مورد استفاده در شبکه های WAN لایسنس های متعددی برای این محصول ارائه شده است. که قابلیت ساپورت لایسنس های نسل جدید Private label rights (PLR) و   smart licenseدر این محصولات فراهم میباشد. جهت مدیریت اسمارت لایسنس‌ها از ابزار Cisco Smart Software Manager(CSSM) به صورت ابری یا On-Premاستفاده می‌شود و پیش نیاز استفاده از ابزار CSSM داشتن یک اسمارت اکانت سیسکو است.

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات روتر سیسکو ASR با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

لایسنس سنتی روتر ASR سیسکو سری 920
با توجه به ابزار های موجود در این روتر لایسنس های متعددی ارائه شده است. همچنین با تهیه ی لایسنس چند منظوره این محصول میتوان از بسیاری از فیچر های موجود بهره برد. این روتر از ویژگی  PAKبهره مند است و میتوان به صورت آنلاین این نوع لایسنس را اکتیو کرد  که لایسنس ها با توجه به ویژگی ها به چند دسته کلی زیر تقسیم میشوند

لایسنس IP Base سیسکو

لایسنس IP Services سیسکو

لایسنس Advanced Enterprise Services سیسکو

خرید روتر سیسکو ASR 920
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس سیسکو با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.


برچسب: ​سیسکو 920 ASR،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۰:۴۴ توسط:فاطمه شورابی موضوع: نظرات (0)