Sorena Sorena .

Sorena

سیسکو وایرلس

 

سیسکو وایرلس Cisco Wireless
با توجه به افزایش سرویس دهی به صورت بی سیم در شبکه های امروزی نیاز به  دستگاه هایی جهت ارائه سرویس WI-FI و سیستمی جامع و متمرکز جهت یکپارچه سازی سرویس های بی سیم در سازمان و مدیریت کاربران متصل به شبکه های بی سیم حس میشود، سیسکو با ارائه محصولاتی همچون Access Pont ، وایرلس کنترل های WLC و نرم افزار CMX جهت یکپارچه سازی و مدیریت کاربران و دیتاهای شبکه های بی سیم ، پیشرو در صنعت شبکه های بی سیم میباشد.

Cisco WLC
وایرلس کنترل های سیسکو (WLC) Wireless LAN Controller سری دستگاه  های مدیریت متمرکز وایرلس سیسکو جهت اتصال و یکپارچه سازی (AP) Access Pont های موجود در شبکه میباشد.این وایرلس کنترل ها مناسب جهت سازمان های متوسط و بزرگی که به طیف وسیعی از کاربران سرویس بی سیم ارائه میدهند میباشند و با ویژگی های همچون مدیریت آسان شبکه هی بیسیم ، پشتیبانی از شبکه های ابری Cloud و برقراری امنیت سبب کاهش هزینه ها و ریسک ها میشوند.

سری Catalyst 9800 جدیدترین مدل وایرلس کنترل های سیسکو بوده و با پشتیبانی از Wi-Fi 6/6E ، شبکه های IOT و Cloud امکانات بیشماری را جهت مدیریت اکسس پوینت ها ارائه میدهند. پشتیبانی تا 6000 اکسس پوینت ، 64000 کاربر و Throughput تا 80 Gbps از ویژگی های بارز این محصول میباشد.

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات سیسکو با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

Cisco Access Point
در زمینه اکسس پوینت سیسکو با ارائه AP هایی همچون  Catalyst 9100پیشتاز است. این سری اکسس پوینت ها سرعت بسیار بالایی در ارائه انواع دیتای ویس و ویدیو دارند و با پشتیبانی از پروتکل های Wi-Fi 6/6E  و   802.11ax امکان اتصال آسان شبکه های IOT و پخش ویدیو های 4K با سرعت بالا سرویسی پایدار و امن را در سطحی وسیع به ارمغان میاورند. این سری اکسس پوینت ها به راحتی با دستگاه های Catalyst 9800 مدیریت میشوند.

CISCO CMX
نرم افزار CISCO CMX) (  Cisco Connected Mobile Experience قادر است تا از طریق سرویس بی سیم WI-FI به کاربران سرویس اختصاصی و محتوای شخصی سازی شده را تحت پلتفرم موبایل ارائه دهد. این نرم افزار امکان بررسی موقعیت و تعداد کاربران متصل جهت کنترل نوع مصرف و گزارش گیری از محتواهای مورد  بازدید همراه با زمان بازدید، مدت بازدید، میزان و نوع مصرف کاربران را به ارمغان می اورد.

ویژگی دستگاه های Wireless  Cisco
 پشتیبانی از قابلیت Cisco Mobility Express
پشتیبانی تکنولوژی های integrated WebUI, mobile app, third party
امکان مانیتورینگ و لاگ گیری لحظه ای تعداد بازدیدکنندگان و محتواهای بازدید شده همراه با زمان بازدید، مدت بازدید، میزان و نوع مصرف
قابلیت هماهنگی با Cisco ISE جهت مدیریت متمرکز و اعمال پالیسی بر شبکه های وایرلس
پشتیبانی از نرم افزار Cisco DNA Center جهت یکپارچه سازی شبکه
پشتیبانی پروتکل 1ax و Wi-Fi 6
پشتیبانی از پروتکل های وایرلس 11a, 802.11b, 802.11g, 802.11d, 802.11h, 802.11n
پشتیبانی از انواع پروتکل های امنیتی شبکه های بیسیم
پشتیبانی از قابلیت High Availability (HA) جهت کاهش ریسک
پشتیبانی از تکنولوژی Quality Of Service (QoS)
قابلیت پشتیبانی API ها جهت اتوماتیک سازی شبکه
قابلیت مدیریت و تقسیم بندی دسترسی کاربران در شبکه
پشتیبانی از انواع پروتکل های رمزنگاری
قابلیت هماهنگی با Cisco Prime
پشتیبانی از قابلیت Bring-Your-Own-Device (BYOD)
پشتیبانی از حالت شبکه های Cloud، On-Premise
قابلیت بررسی ترافیک در بخش های مختلف و کنترل کمک به کنترل ترافیک
امکان زیر نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی کاربران
قابلیت CMX Connect جهت شخصی سازی پورتال و ارائه محتوای مورد نیاز کاربران
قابلیت Presence based جهت تجزیه و تحلیل نوع دیوایس ها و نوع استفاده
گزارش دقیق از انواع دیتا بر اساس سیاست های اعمال شده
خرید دستگاه های سیسکو Wireless
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس سیسکو با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.


برچسب: سیسکو وایرلس،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۱:۳۱ توسط:فاطمه شورابی موضوع: نظرات (0)