Sorena Sorena .

Sorena

​  سیسکو ISE


سیسکو ISE ،  به عنوان راهکاری جامع و گسترده برای کنترل و مدیریت اتصال و ورود کلاینت ها به شبکه محلی (LAN) شناخته می شود به کمک این نرم افزار، مدیران شبکه قادر خواهند بود سیاستها و محدودیتهای مختلفی را جهت احراز هویت و صدور اجازه دسترسی به شبکه برای هر کلاینت اعمال نمایند و تجهیزاتی که به صورت سیمی، بی سیم و از راه دور به شبکه داخلی متصل شده اند مورد بررسی و کنترل دقیق قرار داده تا از صلاحیت ورود آنها به شبکه و عدم ایجاد تهدید امنیتی برای سازمان مطمئن شوند. همچنین نرم افزار Cisco ISE قادر به مدیریت سطح دسترسی و ثبت تمامی تغییرات انجام شده روی تجهیزات زیرساخت شبکه از جمله سوئیچ، روتر و فایروال توسط ادمین های شبکه است. این نرم افزار، با استفاده از پروتکل های TACACS و RADIUS، امکان تعریف سطح دسترسی های مختلف برای کارشناس شبکه را فراهم نموده و همزمان تمامی تغییرات و تنظیمات انجام شده روی هر یک از تجهیزات توسط هر یک از کارشناسان را با جزئیات کامل ثبت و آرشیو می نماید. دو قابلیت اصلی و مهم نرم افزار Cisco ISE بدین شرح است:

Device Administration: سطح دسترسی مدیران و کارشناسان شبکه به تجهیزات زیرساختی از قبیل سوئیچ، روترو، فایروال و غیره… مدیریت، طبقه بندی، نظارت و ثبت دقیق می شود.
Network Access (NAC): اجازه دسترسی کاربران و کلاینت های مختلف به شبکه مدیریت و کنترل می شود.

این محصول بصورت سرور فیزیکی Cisco SNS یا بصورت ماشین مجازی در VMware ،KVM و Hyper-V قابل راه اندازی است و در شبکه های سازمانها و شرکتهای کوچک تا سازمانهای بسیار بزرگ و بانک ها  قابل استفاده می باشد.

 


برچسب: ​  سیسکو ISE،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۲:۴۰ توسط:فاطمه شورابی موضوع: نظرات (0)