Sorena Sorena .

Sorena

​سرور UCS سیسکو

تجهیز UCS سیسکو که مخففUnified Computing System ، به معنای سیستم محاسباتی یک دست، میباشد از فناوری های جدید و پیشرفته سیسکو در دیتاسنترها و از نوآوری های خاصی در سرورهای خود بهره برده است. سرور UCS Cisco بمنظور پیاده سازی زیرساخت مجازی سازی مناسب بوده و میتواند با محصولات شبکه این شرکت یکپارچه شود.

در معماری سرور سیسکو UCS لایه های شبکه، ذخیره سازی و پردازش با هم تلفیق شده و از یک نقطه مرکزی و توسط داشبورد CIMC قابل مدیریت می باشند که همین باعث کاهش هزینه های سازمان و افزایش انعطاف پذیری سازمان در ارائه سرویس ها میشود.

ویژگی سرور Cisco UCS
در این سرورها از کارت شبکه های پرسرعت 10G و 40G استفاده گردیده و میتوان ترافیک FCoE را بدون نیاز به سوئیچ مجزا در شبکه رد و بدل نمود. همچنین این سرورها را میتوان بصورت Redundant پیاده سازی کرد تا انعطاف پذیری بیشتری را بارمغان آورده و از Failover جلوگیری شود. علاوه بر این، در ساختار جدید این محصول می توان تمامی ترافیک LAN  وSAN  را از یک بستر انتقال داد و کل مجموعه سوییچ ها و سرورها را از یک نقطه مرکزی توسط نرم افزار Cisco UCS Manager مدیریت کرد.

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس سیسکو با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

 


برچسب: ​سرور UCS سیسکو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۴:۰۲ توسط:فاطمه شورابی موضوع: نظرات (0)