Sorena Sorena .

Sorena

​سرور سیسکو HyperFlex

بصورت کلی محصولات سیسکو Cisco HyperFlex رویکرد این شرت برای فراهم سازی زیرساخت یکپارچه (Hyper Converged Infrastructure)  برای شبکه های دیتاسنتر بحساب می آید. در حالی که زیرساخت شبکه ها عموما و بصورت مجزا از دو راهکار سیستم های پردازشی یا Hypervisor Level Cluster و سیستم های ذخیره داده یا Storage Level Clusterها تشکیل شده است، هایپرفلکس سیسکو این دو جزء را بصورت یکپارچه در اختیار شما قرار خواهد داد.

در این محصول مدیران شبکه میتوانند با استفاده از رابط گرافیکی HyperFlex-Connect، براحتی منابع ذخیره ساز سازمان را مدیریت نمایند. یکی از قابلیت این محصول امکان هماهنگی با محصول VMware vCenter بوسیله پلاگین مخصوصی میباشد که توانایی مدیریت حافظه ها را میسر میکند. علاوه برموارد بالا، سیسکو Intersight که یک پلتفرم مدیریتی تحت کلود سیسکو میباشد، امکان مدیریت یکپارچه سرور HyperFlex سیسکو، سرور UCS سیسکو و راهکارهای دیتاسنتر از قبیل Pure و NetApp Storage را دراختیار مدیران قرار خواهد داد.


خرید سرور سیسکو
مشتریان میتوانند برای خرید این محصول و کسب اطلاعات از قیمت لایسنس سیسکو برای این تجهیز، با کارشناسان فروش شرکت سورنا در ارتباط باشند.


برچسب: ​سرور سیسکو HyperFlex،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۵:۰۴ توسط:فاطمه شورابی موضوع: نظرات (0)