Sorena Sorena .

Sorena

 نرم افزار GFI Help Desk


با توجه به نیازمندی ها و مشکلات فراوان کاربران در سازمان ها نیاز به سامانه ای جامع جهت ثبت مشکلات کاربران و پاسخ دهی میباشد. نرم افزار GFI Help Desk با ارائه سیستم تیکتینگ جامع و قابلیت های دسته بندی ، تعیین وضعیت تیکت ها و قابلیت هماهنگی با انواع سامانه ها و چت آنلاین سبب میشود هرچه سریعتر به مشکلات کاربران رسیدگی شود. سیستم تیکتینگ این نرم افزار قابلیت های فراوانی همچون ارسال ایمیل مشکلات کاربران به سامانه تیکتینگ ، هماهنگی با ساماته های چت آنلاین ، نرم افزار های مانیتورینگ و غیره دارا میباشد و با ارئه کنسول جامع بر روی پلتفرم های مختلف سبب رسیدگی سریع و آسان به مشکلات کاربران میشود.

ویژگی های نرم افزار GFI Help Desk
این محصول با سیستم تیکتینگ پیشرفته جهت تسهیل فرایند های Help Desk بوده و مدیران شبکه با این نرم افزار به راحتی قادر به رسیدگی به مشلات کاربران خواهند بود. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم تیکتینگ پیشرفته و قابلیت دسته بندی و اولویت بندی تیکت ها
قابلیت تبدیل خودکار ایمیل مشکلات کاربران به تیکت
قابلیت اتصال به تلفن های سازمانی و نظرسنجی از کاربران
قابلیت هماهنگی با سامانه های چت آنلاین و شبکه های اجتماعی
قابلیت مشاهده تاریخچه تیکت های کاربران
قابلیت مدیریت پروفایل کاربران و اضافه کردن اطلاعات کاربران
پشتیبانی از قابلیت RestAPI و سازگار با اتوماسیون های اداری، نرم افزار های حسابداری و غیره
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات GFI با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.


برچسب:  نرم افزار GFI Help Desk،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۳:۳۳ توسط:فاطمه شورابی موضوع: نظرات (0)