Sorena Sorena .

Sorena

​سيسكو Catalyst 8000

​روتر سيسكو Catalyst 8000


امروزه برقراري ارتباطات امن و منعطف بين شعب و ديتاسنتر سازمان ها و به منظور انتقال اپليكيشن ها بر بستر كلودها و همچنين ارتباطات از راه دور، به يكي از اساسي ترين دغدغه هاي مديران شبكه سازمان ها تبديل شده است. اين در حالي است كه راهكارهاي سنتي مديريت شبكه هاي WAN با توجه به گسترش روزافزون كاربران و شبكه ها، و با استفاده از محيط هاي دستوري (CLI)، هوشمندانه بنظر نميرسد و تنها موجب اتلاف وقت و هزينه سازمان ها شده و در نهايت نيز بازده لازمه را ندارد.

در همين راستا، پلتفرم لبه شبكه Catalyst 8000 سيسكو به منظور توسعه راهكار شبكه هاي Intent-based ، كه پيچيدگي هاي فراوان شبكه هاي سنتي را كاهش ميدهند، طراحي شده اند و براي ارتقاي چابكي و انعطاف پذيري در انتخاب لينك هاي ارتباطي بين شعب كارايي دارند.

ويژگي روتر كاتاليست 8000 سيسكو
اين سري از پلتفرم لبه شبكه سيسكو قابليت هاي متنوعي را براي شبكه هاي پيشرفته فراهم ميكنند كه در ادامه به آنها ميپردازيم:

پشتيباني از معماري سنتي شبكه هاي WAN

با استفاده از روتر كاتاليست 8000 سيسكو كه جايگزيني براي روترهاي ASR و ISR سيسكو در لبه شبكه بحساب ميايند، مديران ميتوانند با استفاده از اين محصول در مود Autonomous و با بكارگيري قابليت هاي IOS XE، از اين محصول بعنوان يك روتر در لبه شبكه خود استفاده نمايند.

پشتيباني از SD-WAN

اين تجهيزات قابليت ارائه عملكرد بهتري در شبكه هاي SD-WAN ميباشند و از سرويس هاي آن بنحو بهينه تري پشتيباني ميكنند. همچنين با بهره مندي از نسل جديد چيپ هاي Cisco Quantum Flow مقدار encryption و SD-WAN Tunnel بصورت بسزايي بهبود يافته است. در اين محصول و در مود Controller و با بهره گيري از سيستم عامل IOS XE SD-WAN، موجب گسترش استفاده از فرآيندهاي خودكار (Automation) در سطح شبكه گسترده (WAN) شده كه ميتوان از آن براي برقراري ارتباطات با كمترين خلل و با درنظرگيري سياست هاي از پيش تعريف شده استفاده نمود. در اين حالت تمامي عملكردهاي Control Plane دستگاه توسط Cisco vManage مديريت شده كه به مديران امكان نظارت و مديريت بر شبكه و ارتباطات WAN خود را در داشبوردهاي گرافيكي ميدهد.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات روتر سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.

برقراري امنيت در لبه شبكه

اين محصولات، با پشتيباني از قابليت هاي فايروال هاي نسل جديد،  نقش بسزايي در فراهم كردن امنيت شبكه و پيشگيري از تهديدات امنيتي ايفا ميكند. محصول Cisco Catalyst 8000 Edge Platform با در اختيار داشتن قابليت هاي امنيتي از قبيل Firewall ، IPS ، URL Filtering ، Layer 2 Encryption  و DNS Monitoring شبكه شما را بيش از پيش ايمن ميگرداند.

پشتيباني تكنولوژي SASE

تكنولوژي SD-WAN سيسكو را با تركيب مفاهيم امنيت شبكه، زير ساختي مقرون بصرفه ، چابك و راحت را براي سرويس هاي نرم افزاري يا SaaS ( Software-as-a-Service)  مهيا ميكند. پلتفرم لبه شبكه روتر سيسكو Catalyst 8000 با پشتيباني از سرويس تحت كلود Cisco Umbrella ، امكان بهره مندي مشتريان از تكنولوژي SASE را مهيا كرده تا بتوانند از امنيت را دركنار سرويس هاي شبكه و بصورت هماهنگ بهره ببرند.

لايسنس روتر كاتاليست سيسكو سري 8000
اين محصول در مود Autonomous از لايسنس هاي اسمارت سيسكو پشتيباني كرده و به مديران اين امكان را ميدهد تا بوسيله اسمارت اكانت سيسكو خود قابليت هاي IOS XE را فعال نمايند. همچنين با استفاده از لايسنس PLR روتر كاتاليست 8000 سيسكو ميتوان، تمامي قابليت هاي اين محصول را بصورت فول و دائمي فعال كرد. لازم بذكر است اين لايسنس ها در شبكه SD-WAN كاربرد ندارند.

در حالت ديگر، و با استفاده از اين محصولات در مود Controller و IOS XE SD-WAN، مشتريان نياز به لايسنس هاي SD-WAN DNA Subscription دارند تا ظرفيت پهناي باند مورد نياز لبه شبكه خود را براي پشتيباني از ترافيك رمزنگاري بر پايه IPsec را تعيين نمايند.

خريد روتر كاتاليست سيسكو
مشتريان ميتوانند براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريداري اين تجهيزات سيسكو و لايسنس هاي آن، با كارشناسان فروش شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار نمايند.


برچسب: ​سيسكو Catalyst 8000،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۶:۴۰ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

​ سيسكو CSR1000v

​روتر مجازي سيسكو CSR1000v


شركت سيسكو با هدف توسعه و مهاجرت تجهيزات فيزيكي به زيرساخت مجازي، روتر CSR1000v خود را كه از قابليت هاي مسيريابي در شبكه هاي WAN و ايجاد لبه شبكه امن براي شعب پشتيباني ميكند، معرفي كرده است. اين محصول را ميتوان در محيط هاي مجازي و ابري پياده سازي كرد. همچنين قابليت هاي سيستم عاملCisco IOS XE  شركت ها را قادر مي سازد تا شبكه گسترده سنتي خود را با استفاده از كنترلر vManage سيسكو به شبكه SD-WAN يا شبكه گسترده مبتني بر نرم افزار مهاجرت داده تا بتوانند ارتباطات امن را بين شعب خود و با استفاده از مسيريابي دايناميك برقرار كنند.

اين روترها قابليت راه اندازي در كلودهاي مرسوم از قبيل كلودAWS  آمازون و همچنين كلود Azure مايكروسافت پشتيباني ميكند. همچنين ادمين ها با استفاده از ويژگي Open API به اتومات سازي فرآيندها در بستر شبكه بپردازند.

با اين حال، محيط cloud با منابع مشترك با زيرساخت هاي مشترك مشكلات شبكه و امنيت را براي شركت ها ايجاد مي كند:

ويژگي روتر مجازي سيسكو CSR1000v
اين محصول از قابليت هاي زير برخوردار است و مشتريان ميتوانند بوسيله آن شعب خود را ارتقا دهند:

پشتيباني از قابليتBranch Location اين نام مجاز نمي باشد Termination  كه از IPSec , DMاين نام مجاز نمي باشد, Flexاين نام مجاز نمي باشد و EZاين نام مجاز نمي باشد تا 1000 يوزر همزمان براي هر روتر
فراهم سازي قابليت كنترل از راه دور با كمك AnyConnect و در بستر SSLاين نام مجاز نمي باشد
پشتيباني از قابليت Virtual Private Cloud (VPC) براي ايجاد دسترسي براي برنامه ها
بهره مندي از توانايي Firewall and Application Inspection
پياده سازي روتر مجازي سيسكو
بصورت كلي اين محصول را ميتوان با استفاده از قابليت هاي سيستم عامل IOS XE در دو مود زير راه اندازي نمود:

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات روتر سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.

مود Autonomous براي استفاده در شبكه هاي سنتي گسترده
مود Controller براي استفاده در شبكه SD-WAN
در حالت اول اين محصول بعنوان يك روتر معمولي ميتواند در لبه شبكه پياده سازي شود و مسيريابي هاي مورد نياز را در بين شعب انجام دهد. در حالت دوم اين روتر بعنوان كنترلر شبكه SD-WAN پياده سازي ميشود و در كنار كنترلر vManage سياست هاي از پيش تعيين شده را اجرا ميكند.

لايسنس روتر CSR1000v
مشتريان ميتوانند اين محصول را در مود Autonomous با استفاده از لايسنس اسمارت سيسكو فعال نمايند. همچنين لايسنس PLR روتر CSR1000v ميتواند تمامي قابليت هاي اين روتر را بصورت آفلاين، فول و نامحدود فعال گرداند.

در حالت ديگر و در مود Controller، هيچكدام از لايسنس هاي اسمارت كارايي نداشته و مشتريان ميبايست براساس پهناي باند مورد نياز براي برقراري تونل IPsec و انتقال اطلاعات بر بستر شبكه SD-WAN، لايسنس DNA روتر سيسكو را خريداري نمايند.


برچسب: ​ سيسكو CSR1000v،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۵:۲۳ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

​سيسكو ASR 900

​روتر سيسكو ASR 900


اين مدل روتر هاي سيسكو  كه با نام Aggregation Services Routers 900 يا ASR 900 شناخته ميشود مناسب براي بستر هاي وسيع WAN و ارائه دهندگان سرويس (service provider) ميباشد. اين روتر ها ماژول هاي وسيعي را پشتيباني كرده و  با قابليت aggregation سبب افزايش كارايي شبكه و كاهش هزينه ها ميشود. اين ديوايس انواع پروتكل هاي لايه 2 و 3 شبكه مانند MPLS , L2اين نام مجاز نمي باشد, L3اين نام مجاز نمي باشد, Multicast services پشتيباني كرده كه گزينه مناسبي  در شبكه هاي service provider ميباشد.

ويژگي هاي Cisco ASR 900
قابليت پشتيباني از انواع پروتكل هاي موجود در Service Provider مانند MPLS , L2اين نام مجاز نمي باشد, L3اين نام مجاز نمي باشد, Multicast services

پشتيباني از انواع تكنولوژي هاي مخابراتي CEM مانند TDM, PDH, SONET/SDH

استفاده از تكنولوژي هاي جديد جهت مديريت ترافيك و پكت ها مانند H-QoS و PWE3

استفاده از تكنولوژي EPN-M جهت مديريت شبكه هاي گسترده

قابليت Aggregation پيشرفته جهت صرفه جويي و افزايش كارايي

مقاوم در برابر شرايط بد آب و هوايي و كاركرد فن تحت شرايط سخت

پشتيباني از انواع داده و تكنولوژي collaboration و مديريت از طريق QOS

مدل هاي روتر Cisco ASR 900
روتر ASR 902

سري كوچك داراي 4 اسلات در هر شاسي و توان عبور ترافيك كلي تا 200 Gbps و  2RU از فضاي داخل رك را اشغال ميكند و قابليت ساپورت  2 پاور AC/DC به صورت redundant را دارد.

روتر ASR 903

سري متوسط داراي 6 اسلات در هر شاسي و توان عبور ترافيك كلي تا 480 Gbps و  3RUاز فضاي داخل رك را اشغال ميكند و قابليت ساپورت  2 پاور AC/DC به صورت redundant را دارد.

روتر ASR 907

سري بزرگ داراي 16 اسلات در هر شاسي و توان عبور ترافيك كلي تا 480 Gbps دارا ميباشد و  3RUاز فضاي داخل رك را اشغال ميكند و قابليت ساپورت  3 پاور AC/DC به صورت redundant را دارد.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات سيسكو ASR  با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.

لايسنس روتر Cisco ASR 900
با توجه به ابزار هاي موجود در اين روتر لايسنس هاي متعددي ارائه شده است. همچنين با تهيه ي لايسنس چند منظوره اين محصول ميتوان از بسياري از فيچر هاي موجود بهره برد.

خريد روتر سيسكو ASR 900
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ​سيسكو ASR 900،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۳:۱۷ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

​سيسكو ASR 1000

روتر سيسكو ASR 1000

 

بصورت كلي روتر Cisco ASR 1000 جزو تجهيزات لبه شبكه پيشرفته سيسكو ميباشند و يك سرمايه گذاري بصرفه براي سازمانهاي متوسط تا بزرگ بحساب ميايد. در اين محصول، ميتوان با بهره مندي از قابليت هاي بيشمار سيستم عامل Cisco IOS XE، ترافيك هاي لبه شبكه ديتاسنتر را بصورت دلخواه مهندسي كرد تا بهترين عملكرد براي شبكه بارمغان آيد.

انواع مدل روتر ASR 1000
اين سري شامل شش روتر سيسكو ASR 1001 ، سيسكو ASR 1002 ، سيسكو ASR 1002-X ، سيسكو ASR 1004 ، سيسكو ASR 1006 و سيسكو ASR 1013 ميشود.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس سيسكو ASR با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.

ويژگي روتر ASR 1000
روترهاي ASR سيسكو توانايي پردازش ترافيك هاي ديتا، صدا و تصوير را با استفاده از سخت افزارهاي پيشرفته خود دارا ميباشند و ميتوانند با محصولاتي مانند Cisco Expressway و Cisco DNA Center و Cisco vManage هماهنگ شوند. همچنين اين تجهيز هم در لايه نرم افزار و سخت افزار Redundant ميباشند و زيرساختي اطمينان پذير براي شبكه مهيا ميكنند.

اين محصول را ميتوان در حالات زير پياده سازي نمود:

مسيريابي در شبكه WAN سنتي

مديران ميتوانند از اين محصول براي پياده سازي سياست هاي Routing ترافيك در لبه شبكه گسترده خود استفاده نمايند. در اين مود Autonomous در سيستم عامل IOS XE، ميتوان با استفاده از محيط دستوري ترافيك كاربران را بين لينك هاي مختلف و براساس مولفه هاي گوناگون مهندسي كرد تا همواره بهترين كيفيت در دسترس آنها باشد.

مسيريابي در شبكه Cisco SD-WAN

امروزه برقراري ارتباطات امن و منعطف بين شعب و ديتاسنتر سازمان ها و به منظور انتقال اپليكيشن ها بر بستر كلودها و همچنين ارتباطات از راه دور، به يكي از اساسي ترين دغدغه هاي مديران شبكه سازمان ها تبديل شده است. اين در حالي است كه راهكارهاي سنتي مديريت شبكه هاي WAN با توجه به گسترش روزافزون كاربران و شبكه ها، و با استفاده از محيط هاي دستوري (CLI)، هوشمندانه بنظر نميرسد و تنها موجب اتلاف وقت و هزينه سازمان ها شده و در نهايت نيز بازده لازمه را ندارد. تكنولوژي SD-WAN امكان تعريف سياست هاي از پيش تعريف شده براي شرايط مختلف لينك هاي شبكه را به مديران ميدهد تا در هر شرايطي بهترين مسير براي ارتباط ميان شعب و ديتاسنتر سازمان مهيا گردد. همچنين با استفاده از داشبوردهاي گرافيكي مديران امكان نظارت دائم بر زيرساخت خود را خواهند داشت تا اختلالات را در كوتاه ترين زمان و با كمترين هزينه برطرف نمايند.

در اين راستا، مديران ميتوانند با تغيير مود دستگاه به Controller و بوسيله قابليت هاي IOS XE SD-WAN، از اين محصول بعنوان يك كنترلر در شبكه خود بهره برده و سياست هاي خود را در محيط گرافيكي Cisco vManage تعريف نمايند. در اين حالت هدايت تمامي پلتفرم هاي لبه شبكه، كه به آنها cEdge و vEdge گفته ميشود، به عهده vManage ميباشد.

لايسنس روتر ASR 1000
اين محصول در مود Autonomous از لايسنس هاي اسمارت سيسكو پشتيباني كرده و به مديران اين امكان را ميدهد تا بوسيله اسمارت اكانت سيسكو خود قابليت هاي IOS XE را فعال نمايند. همچنين با استفاده از لايسنس PLR روتر كاتاليست ASR 1000 ميتوان، تمامي قابليت هاي اين محصول را بصورت فول و دائمي فعال كرد. لازم بذكر است اين لايسنس ها در شبكه SD-WAN كاربرد ندارند.

در حالت ديگر، و با استفاده از اين محصولات در مود Controller و IOS XE SD-WAN، مشتريان نياز به لايسنس هاي SD-WAN DNA Subscription دارند تا ظرفيت پهناي باند مورد نياز لبه شبكه خود را براي پشتيباني از ترافيك رمزنگاري بر پايه IPsec را تعيين نمايند.

 

 

 

لينك هاي مرتبط :

 

http://en.eghtesadonline.com/Section-economy-4/36501-splunk-license https://anzalweb.ir/1400/12/17/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%86%d8%b3%d9%88%d8%b3/

https://zoomtech.org/hp-license/

https://shabakehchi.com/reportage/21754/buy-a-license-solarwinds

https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/pr/38551-splunk-sorena

https://www.shabakeh-mag.com/ads-report/19940/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%86%D8%B3-manageengine

https://www.zoomit.ir/pr/376006-golicenseir-license-cisco/

https://www.ghatreh.com/news/mm38254/

https://mihannovin.ir/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%DA%A9%D9%88

https://shabakehchi.com/reportage/22206/splunk-license

https://www.ilna.news/Section-entertainment-12/1204793-cisco-license

https://www.ilna.news/Section-entertainment-12/1232757-manageengine-license

https://shabakehchi.com/reportage/23144/sorena-co-smart-network-security-solutions

http://en.eghtesadonline.com/Section-economy-4/36575-solarwinds-overview

https://www.ilna.ir/Section-entertainment-12/1233753-networks

https://anzalweb.ir/1401/03/01/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

https://www.shabakeh-mag.com/ads-report/20174/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%D8%A7%D9%86%DA%A9

http://en.eghtesadonline.com/Section-iran-economy-67/36491-cisco-ise

https://www.ilna.news/Section-entertainment-12/1205071-application-centric-infrastructure-cisco-aci

http://en.eghtesadonline.com/Section-economy-4/36460-cisco-stealthwatch-plr-license

https://en.mehrnews.com/news/181550/Cisco-ISE-Identity-Services-Engine

https://www.ilna.news/en/tiny/news-1205071

https://en.mehrnews.com/news/187016/Cisco-Identity-Service-Engine-Cisco-ISE

https://decorz.ir/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://www.polos-ralphlauren.com.co/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://www.air-max90.org.uk/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://www.mcm-handbags.com.co/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

https://jalebfa.ir/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://www.glaeserverleih.info/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://paxilmed.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://www.christianlouboutinoutlet.com.co/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7

http://www.katespades.com.co/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://200love.ir/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://imitrex-sumatriptan.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://www.soccerjerseys.com.co/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://www.moncler-jackets.com.co/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://www.oakley--sunglasses.com.co/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://viagmmy.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://www.canadagooseoutletin.com.co/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://viashoprx.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://celebrex2021.biz/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://www.moncleroutlet.com.co/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://www.juicycoutureoutlet.com.co/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://www.canadagoose.net.co/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://carakandunganakurat.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://priligydapoxetinex.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://98subtitles.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://www.cheapoakleysunglasses.net.co/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/

http://cialmenshoprx.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7/


برچسب: ​سيسكو ASR 1000،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۱:۵۸ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

​روتر سيسكو ASR 9000

روتر سيسكو ASR 9000 از روترهاي پيشرفته و با ظرفيت بالاي اين شركت بحساب مي آيند و با بهره گيري از سيستم عامل IOS XR ميتوانند ميليون ها درخواست را، در حداقل زمان ممكن، در لبه شبكه پاسخ دهند. IOS XR در دو نسخه 32 بيت و 64 در اين نسخه از لايسنس روتر سيسكو ASR موجود ميباشد. در سري هاي جديدتر اين روترها از نسخه 64 بيتي استفاده شده است كه هم از قابليت In-Service Software Upgrade (ISSU)  و هم مجازي سازي را پشتيباني ميكند. اين دستگاهها با بهره گيري از اين IOS و همچنين قابليت ماژولار بودن جزو انتخاب هاي قدرتمند براي لايه مركزي شبكه ميباشند كه امكان آپديت هركدام از اين ماژول ها را بدون ايجاد اختلال در سطح شبكه ايجاد ميكنند.

معماري ASR 9000 سيسكو
روترهاي ASR سري 9000  عموما در دو مدل ASR 9000 RSP5 و ASR 9000 RP3 ارائه ميشوند كه تنها تفاوت اين دو مدل عدم وجود قابليت Switch Fabric بصورت داخل براي مدل PR است و بايد از Fabric Card براي اين مدل استفاده شود. سويچ فابريك قابليتي است كه قبل از route شدن ترافيك عمليات سويچينگ را برروي ترافيك انجام ميدهد و و در مدل هاي ASR 9922 و 9912  موجود ميباشد.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات سيسكو ASR  با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.

مزايايCisco ASR 9000
اين سري از تجهيزات سيسكو از قابليت هاي زير برخوردار است:

پشتيباني تا 400  گيگابيت اترنت
بهره مندي از سيستم عامل ماژولار IOS XR
پشتيباني از خودكارسازي فرآيندهاي شبكه ( Automation ) با پشتيباني از Open API ، Native و Yang
ارتقا امنيتي با استفاده از Secure Boot
پشتيباني از قابليت Segment Routing و Ethernet Virtual Private Networks ( Eاين نام مجاز نمي باشد)
لايسنس سيسكو ASR 9000
براي فعالسازي سيسكو اسمارت لايسنس روتر ASR 9000 ابتدا بايد لايسنس آن را از طريق اسمارت اكانت خود تهيه و سپس از طريق وبسايت Cisco Smart Service Management نسبت به فعال سازي روتر ASR 9000 سيسكو اقدام نماييد.

همچنين با بهره گيري از اسمارت لايسنس PLR روتر ASR 9000، تمامي قابليت هاي اين محصول را بصورت فول و دائمي فعال نمايند. شايان توجه است اعمال لايسنس هاي PLR بصورت آفلاين انجام شده و هيچ نيازي به برقراري ارتباط با سرورهاي سيسكو ندارد.


برچسب: ​روتر سيسكو ASR 9000،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۲:۵۲ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

​سيسكو ASR

روتر ASR سيسكو

امروزه و با گسترش اينترنت و شبكه هاي اجتماعي، سازمان ها و ديتاسنترهاي پيشرفته، بيش از پيش نياز به تجهيزاتي قابل اطمينان در لبه شبكه خود دارند تا بتوانند ترافيك ورودي و خروجي شبكه را به بهترين نحو ممكن و بدون كمترين خللي مسيريابي نمايند. روترهاي پيشرفته سيسكو جزو نسل پيشرفته روتر سيسكو ميباشد كه با بهره گيري از سيستم عامل هاي IOS XE در سري ASR 100 سيسكو، و سيستم عامل IOS XR در روترهاي ASR 9000، تمامي نيازهاي مسيريابي شبكه هاي پيشرفته را پاسخ گو ميباشند. سري 9000  با پشتيباني از پورت هايي با سرعت 100 گيگابيت اترنت ميتوانند پهناي باند مورد نظر براي انتقال ترافيك هاي مربوط به ديتا، صدا و ويدئو كنفرانس ها را در بستر شبكه مهيا نمايند.

در ميان سري هاي اين روتر، مشتريان ميتوانند با استفاده از قابليت هاي سيستم عامل IOS XE SD-WAN برروي روترهاي ASR سري 900 و 1000، از قابليت هاي Cisco SD-WAN درون شبكه خود بهره برده و با اتكا به محصول Cisco vManage تمام ارتباط هاي بين شعب خود را بربستر IPsec و بصورت امن برقرار سازند. تكنولوژي SD-WAN سيسكو مديريت شبكه هاي WAN را براي مديران راحت تر و بهينه تر كرده و به آنها امكان مديريت ترافيك بر بستر لينك هاي ارتباطي از قبيل Internet، MPLS و يا LTE را بصورت دايناميك و بر اساس سياست هاي از پيش تعريف شده ميدهد.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع زوترهاي سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار كنند.

تفاوت ميان روتر ASR و ISR سيسكو
عمده ترين تفاوت ميان روتر ISR و ASR، كاربرد آنها در شبكه هايي با ابعاد متفاوت ميباشد. در حالي كه روتر ASR Cisco براي استفاده در شبكه هاي Enterprise و Service Provider ها بكار ميرود، روترهاي ISR سيسكو انتخاب بهتري براي شبكه هايي با ابعاد كوچك تا متوسط ميباشد. همچنين نهايت سرعت پورت ها در روترهاي ISR تا 10 Gbps ميباشد درحالي كه در روترهاي ASR سري 9000 سيسكو، سرعت پورت ها ميتواند تا 100 Gbps هم ارتقا يابد. همچنين روترهاي ASR با پشتيباني از چگالي پورت بالا و طراحي ماژولار انتخاب مطمئن تري براي ديتاسنترهاي پيشرفته بحساب ميايند.

لايسنس روتر Cisco ASR
امروزه و با معرفي لايسنس هاي اسمارت سيسكو، نحوه فعالسازي تجهيزات Cisco ASR نيز به صورت اسمارت ميباشد. مشتريان ميتوانند با بهره مندي از لايسنس هاي آفلاين PLR  ASR سيسكو، تمامي قابليت هاي اين تجهيزات را فعال نمايند. لازم بذكر است اين لايسنس هم قابليت هاي IOS XE و هم IOS XR را بصورت دائمي و فول فعال مينمايد.

همچنين مشترياني كه اقدام به راه اندازي IOS XE SD-WAN برروي روتر Cisco ASR مينمايند، ميتوانند با استفاده از لايسنس هاي DNA SD-WAN سيسكو، پهناي باند رمزنگاري شده (Crypto Throughput) لبه شبكه خود را ارتقا بخشند. بصورت پيش فرض و بدون استفاده از لايسنس اين روترهاي تنها تا 250 مگابيت در ثانيه از ترافيك IPsec پشتيباني خواهند كرد.


برچسب: ​سيسكو ASR،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۱:۴۶ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

​روتر سيسكو ISR 1000

سري روترهاي ISR 1000 سيسكو جزو انتخاب هاي اقتصادي و مقرون بصرفه بمنظور استفاده در لبه شبكه شعب كوچك تا متوسط سازماني ميباشند. اين محصولات در كنار پشتيباني از دسترسي به اينترنت، برقراري امنيت و سرويس هاي بي سيم را در شبكه شعب در اختيار كارمندان قرار خواهد داد. همچنين با پشتيباني از پورت هاي PoE و PoE+ ميتوان تجهيزات صوتي و تصويري در سطح شعب مانند تلفن ها و دوربين ها را تغذيه كرد. در مجموع با پشتيباني از اتصالات WAN، LAN، LTE و Wireless و در كنار سيستم عامل پرقدرت IOS XE ميتوان از اين محصول بعنوان يك انتخاب هوشمندانه در همه جاي سازمان نام برد.

انواع مدل روتر Cisco ISR 1100
اين روترها كه با نام روتر سيسكو C1100 نيز شناخته ميشوند داراي مدل هاي زير ميباشند:

روتر ISR 1100-4G/6G: اين محصول كه هم از Viptela OS و هم IOS XE پشتيباني ميكند ميتواند انتخاب مناسبي براي شبكه هاي SD-WAN باشد.
روتر ISR 1101: اين محصول با بهره گيري از IOS XE از 4 پورت GE براي اتصالات LAN و WAN و همچنين ماژول قابل نصب LTE پشتيباني ميكند.
روتر ISR 1109: اين محصول با بهره گيري از IOS XE از 2 تا 4 پورت GE براي اتصالات LAN و WAN و همچنين ماژول دوگانه قابل نصب LTE پشتيباني ميكند.
روتر ISR 111x: اين محصول با بهره گيري از IOS XE از 4 تا 8 پورت GE براي اتصالات LAN و WAN و همچنين از PoE پشتيباني ميكند.
روتر ISR 1111X: اين محصول با بهره گيري از IOS XE از 8 پورت GE براي اتصالات LAN و WAN و و همچنين از PoE پشتيباني ميكند.
روتر ISR 1120: اين محصول با بهره گيري از IOS XE از 8 پورت GE براي اتصالات LAN و WAN و و همچنين از ماژول Wi-Fi، LTE و DSL پشتيباني ميكند.
روتر ISR 1131: اين محصول با بهره گيري از IOS XE از 8 پورت GE براي اتصالات LAN و WAN و و همچنين از ماژول 5G و Wi-Fi 6 پشتيباني ميكند.
روتر ISR 1160: اين محصول با بهره گيري از IOS XE از 8 پورت GE براي اتصالات LAN و WAN و و همچنين از ماژول LTE پشتيباني ميكند.

ويژگي روتر C1100
اين سري از محصولات سيسكو توانايي اعمال قابليت هاي زير را در بستر شبكه دارا ميباشند:

پشتيباني از شبكه WAN سنتي

مشتريان ميتوانند با استفاده از قابليت هاي سيستم عامل IOS XE و در مود Autonomous، از اين محصول بعنوان يك روتر در لبه شبكه خود و در معماري سنتي استفاده نمايند و سياست هاي مسيريابي مورد نظر خود را براي ارتباط بين شعب مختلف، پياده سازي نمايند.

پشتيباني از شبكه SD-WAN سيسكو

در روتر C1100 Cisco مشتريان ميتوانند با بهره گيري از ويژگي هاي سيستم عامل پرقدرت Cisco IOS XE SD-WAN و در مود Controller، از آن براي اعمال قابليت هاي SD-WAN برروي شبكه هايي بربستر كلود فراهم كرده است. در اين روش مسئوليت Control-plane را محصول vManage سيسكو برعهده گرفته و ميتواند بازده و انعطاف پذيري شبكه را با استفاده از سياست هاي از پيش تعريف شده افزايش داده و امكان ارتقاي امنيت شبكه و نتوركينگ را در كنار هم فراهم كند. اين امر باعث ميشود كه اين محصول در فرآيندهاي انتقال شبكه هاي پيشرفته به كلود كه بايد بصورت اتومات و بدون كم ترين خلل انجام پذيرد، قابل اتكا باشد.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس روتر سيسكو ISR با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.

انواع لايسنس روتر ISR 1100
بطور كلي مشتريان بايد براي هركدام از بهره مندي از قابليت هاي اين روتر سيسكو و در هر مود لايسنس هاي خاصي تهيه نمايند:

اسمارت لايسنس سيسكو
در حالتي كه اين محصول در مود Autonomous و در شبكه هاي سنتي پياده سازي شود، مشتريان ميبايست محصول خود را با استفاده از لايسنس Smart سيسكو فعال نمايند. اين امر يا بصورت آنلاين و با استفاده از اتصال تجهيزات به سرور مديريت لايسنس هاي هوشمند سيسكو و يا بصورت اسمارت لايسنس آفلاين و بوسيله لايسنس PLR روتر ISR 1000 سيسكو امكان پذير ميباشد.

لايسنس DNA سيسكو
همچنين بمنظور استفاده از قابليت هاي Automation و پياده سازي فرآيندهاي خودكار در بستر شبكه SD-Access و يا SD-WAN سيسكو، مشتريان ميبايست لايسنس DNA روتر ISR 1000 سيسكو را تهيه كنند. اين لايسنس ها در سه مدل Essentials، Advantage و Premier موجود بوده كه هركدام ويژگي هاي خاصي برروي تجهيزات شبكه سيسكو فعال ميكنند.

در آخر، لازم بذكر است در مود كنترلر روتر سيسكو و با استفاده از IOS XE SD-WAN لايسنس هاي اسمارت كارايي نداشته و مشتريان بايد بوسيله لايسنس هاي Cisco SD-WAN DNA Subscription پهناي باند رمزنگاري شده مورد نياز برروي تجهيزات خود را تعيين نمايند.

خريد روتر سيسكو ISR 1100
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و خريد محصولات سيسكو و لايسنس هاي آن با كارشناسان فروش شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط داشته باشند.


برچسب: ​روتر سيسكو ISR 1000،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۸:۰۶ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

​روتر سيسكو ISR 4000

از روتر سيسكو ISR سري 4000 ميتوان بعنوان انقلابي در لبه شبكه گسترده (WAN) شعب متوسط تا بزرگ سازماني نام برد. با پشتيباني از انتقال داده هاي ديتا، صوتي و تصويري ، اين روتر Cisco قابليت ايجاد يكپارچگي در ترافيك ورودي و خروجي شبكه را دارا بوده و همچنين ميتواند با بهره مندي از ويژگي هاي امنيتي، از لبه شبكه شعب در برابر تهديدات رو به رشد اينترنتي محافظت نمايد.

ويژگي روتر Cisco ISR 4000
بصورت  كلي اين تجهيز سيسكو، روتري با قابليت پشتيباني از لينك هاي LAN و WAN با ساختاري ماژولار ميباشد و به مشتريان اين امكان را ميدهد تا با استفاده از ماژول نتورك روتر سيسكو زيرساخت وايرلس درون شعب و ارتباطات رمزنگاري شده بين شعب بهره مند گردند.

پشتيباني از زيرساخت شبكه WAN سنتي

اين محصول يك سرمايه گذاري باارزش براي سازمان هايي كه ارتباطات شعب خود را برروي بسترهاي سنتي WAN مانند MPLS برقرار كرده اند ميباشد. سيستم عامل سيسكو IOS XE در اين محصول، پاسخگوي تمامي نيازهاي مديران براي بهينه كردن ارتباطات و انتقال اطلاعات بين شعب و ديتاسنترها است. براي اين منظور مشتريان ميبايست از مود Autonomous استفاده نمايند.

پشتيباني از زيرساخت Cisco SD-WAN

در اين سري روتر ISR 4K مشتريان ميتوانند با بهره گيري از ويژگي هاي سيستم عامل پرقدرت Cisco IOS XE SD-WAN و در مود Controller، از آن براي اعمال قابليت هاي SD-WAN برروي شبكه هايي بربستر كلود فراهم كرده است. در اين روش مسئوليت Control-plane را محصول vManage سيسكو برعهده گرفته و ميتواند بازده و انعطاف پذيري شبكه را با استفاده از سياست هاي از پيش تعريف شده افزايش داده و امكان ارتقاي امنيت شبكه و نتوركينگ را در كنار هم فراهم كند. اين امر باعث ميشود كه اين محصول در فرآيندهاي انتقال شبكه هاي پيشرفته به كلود كه بايد بصورت اتومات و بدون كم ترين خلل انجام پذيرد، قابل اتكا باشد.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس روتر سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.

انواع روتر Cisco ISR 4000
در ادامه به معرفي مدل هاي اين سري و قابليت هاي آنها اشاره شده است:

روتر Cisco ISR 4221: اين روتر از پورت هاي GE و SFP پشتيباني كرده و ميتواند از ظرفيتي معادل 35Mbps در حالت عادي و تا 2Gbps در حالت فول لايسنس خود (لايسنس Boost روتر ISR) بهره ببرد. همچنين اين محصول تا 75Mbps پهناي باند رمزنگاري شده پشتيباني ميكند.
روتر Cisco ISR 4321: اين روتر از پورت هاي GE و SFP پشتيباني كرده و ميتواند از ظرفيتي معادل 50Mbps در حالت عادي و تا بيش از 2Gbps در حالت فول لايسنس خود (لايسنس Boost روتر ISR) بهره ببرد. همچنين اين محصول تا 100Mbps پهناي باند رمزنگاري شده پشتيباني ميكند.
روتر Cisco ISR 4331: اين روتر از پورت هاي GE و SFP پشتيباني كرده و ميتواند از ظرفيتي معادل 100Mbps در حالت عادي و تا بيش از 2Gbps در حالت فول لايسنس خود (لايسنس Boost روتر ISR) بهره ببرد. همچنين اين محصول تا 500Mbps پهناي باند رمزنگاري شده پشتيباني ميكند.
روتر Cisco ISR 4351: اين روتر از پورت هاي PoE GE و SFP پشتيباني كرده و ميتواند از ظرفيتي معادل 200Mbps در حالت عادي و تا بيش از 2Gbps در حالت فول لايسنس خود (لايسنس Boost روتر ISR) بهره ببرد. همچنين اين محصول تا 500Mbps پهناي باند رمزنگاري شده پشتيباني ميكند.
روتر Cisco ISR 4431: اين روتر از پورت هاي PoE GE و SFP پشتيباني كرده و ميتواند از ظرفيتي معادل 500Mbps در حالت عادي و تا بيش از 4Gbps در حالت فول لايسنس خود (لايسنس Boost روتر ISR) بهره ببرد. همچنين اين محصول تا 900Mbps پهناي باند رمزنگاري شده پشتيباني ميكند.
روتر Cisco ISR 4451: اين روتر از پورت هاي PoE GE و SFP پشتيباني كرده و ميتواند از ظرفيتي معادل 1Gbps در حالت عادي و تا بيش از 4Gbps در حالت فول لايسنس خود (لايسنس Boost روتر ISR) بهره ببرد. همچنين اين محصول تا 6Gbps پهناي باند رمزنگاري شده پشتيباني ميكند.
روتر Cisco ISR 4461: اين روتر از پورت هاي PoE GE ، SFP و SFP+ پشتيباني كرده و ميتواند از ظرفيتي معادل 5Gbps در حالت عادي و تا بيش از 10Gbps در حالت فول لايسنس خود (لايسنس Boost روتر ISR) بهره ببرد. همچنين اين محصول تا 7Gbps پهناي باند رمزنگاري شده پشتيباني ميكند.
لايسنس روتر ISR 4000 سيسكو
بطور كلي مشتريان بايد براي هركدام از بهره مندي از قابليت هاي اين روتر سيسكو و در هر مود لايسنس هاي خاصي تهيه نمايند:

اسمارت لايسنس سيسكو
در حالتي كه اين محصول در مود Autonomous و در شبكه هاي سنتي پياده سازي شود، مشتريان ميبايست محصول خود را با استفاده از لايسنس Smart سيسكو فعال نمايند. اين امر يا بصورت آنلاين و با استفاده از اتصال تجهيزات به سرور مديريت لايسنس هاي هوشمند سيسكو و يا بصورت اسمارت لايسنس آفلاين و بوسيله لايسنس PLR روتر ISR 4000 سيسكو امكان پذير ميباشد.

لايسنس DNA سيسكو
همچنين بمنظور استفاده از قابليت هاي Automation و پياده سازي فرآيندهاي خودكار در بستر شبكه SD-Access و يا SD-WAN سيسكو، مشتريان ميبايست لايسنس DNA روتر ISR 4000 سيسكو را تهيه كنند. اين لايسنس ها در سه مدل Essentials، Advantage و Premier موجود بوده كه هركدام ويژگي هاي خاصي برروي تجهيزات شبكه سيسكو فعال ميكنند.

در آخر، لازم بذكر است در مود كنترلر روتر سيسكو و با استفاده از IOS XE SD-WAN لايسنس هاي اسمارت كارايي نداشته و مشتريان بايد بوسيله لايسنس هاي Cisco SD-WAN DNA Subscription پهناي باند رمزنگاري شده مورد نياز برروي تجهيزات خود را تعيين نمايند.

خريد روتر سيسكو ISR 4000
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و خريد محصولات سيسكو و لايسنس هاي آن با كارشناسان فروش شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط داشته باشند.


برچسب: ​روتر سيسكو ISR 4000،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۶:۴۵ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

​روتر سيسكو ISR

امروزه سوئيچ هاي و  روتر سيسكو در هر سازماني يافت ميشوند و جزو جدا ناشدني صنعت شبكه شده اند. در ميان محصولات اين شركت سري روترهاي Integrated Services Routers انتخاب هوشمندانه اي به منظور برقراري ارتباطات WAN بين شعب سازمان و ديتاسنترها بحساب آمده و براي هر تجارتي و با هر ابعادي قابليت هاي گسترده اي را فراهم ميكنند.

ويژگي روتر ISR سيسكو


روترهاي ISR امكان فعالسازي ويژگي هاي بي نظيري در بستر كلود، ارتباطات همراه از قبيل LTE، ارتباطات صوتي و تصويري و اتصال امن برپايه IPsec را فراهم ميسازند. پشتيباني اين محصولات از تكنولوژي ارتباطات صوتي و تصويري موجب ميشود تا كنفرانس هاي تلفني و ويدئويي امن بين شعب مختلف امكان پذير شده و براي شعبه هاي مختلف سازمان كه زيرساخت امني براي تجهيزات Collaborative خود نياز دارند گزينه مناسبي است.

اين روترها با برقراري زيرساخت لازم براي Secure Cloud Computing به سازمان ها اجازه ميدهند تا با برقرارسازي ارتباطات امن و بر پايه مناسبات امنيتي، ارتباطات بين ديتاسنترها و شعب را برقرار سازند. اين امر سبب ميشود تا نيازهاي كارمندان سازماني كه به دوركاري مشغول هستند نيز بيش از پيش برآورده شده و موجب بالارفتن بازده كاري شود. همچنين با پشتيباني از مجازي سازي و High Availability ، گزينه جذابي براي طراحي شبكه بحساب مي آيند.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار كنند.

انواع مدل روتر ISR سيسكو
روتر ISR Cisco در سري ها و مدل ها گوناگون، براي مصارف مختلف در سطح شبكه هاي سازمان ها بكار ميروند. اين سري از روترها با بهره گيري از سيستم عامل پرقدرت IOS XE، پاسخگوي نيازهاي شبكه هاي گسترده سنتي بمنظور برقراري ارتباطات بر بستر WAN ميباشند. بعلاوه، با بهره گيري از سيستم عامل IOS XE SD-WAN، مديران ميتوانند از اين سري از روترها بعنوان كنترلر شبكه SD-WAN سيسكو در لبه شبكه شعب و ديتاسنتر خود استفاده نمايند. در اين حالت تمامي تجهيزات بوسيله نرم افزار vManage سيسكو مديريت شده و سياست هاي از پيش تعيين شده براي انتخاب بهترين مسير براي انتقال داده برروي آنها اعمال ميگردد.

روترهاي ISR 1000 سيسكو؛ گزينه اي مناسب براي لبه شبكه شعب

سري روتر ISR 1000 Cisco بمنظور بكارگيري در لبه شعب طراحي شده اند و به مشتريان اين امكان را ميدهند تا با حداقل هزينه ترافيك هاي خود را در بستر شبكه WAN و يا SD-WAN مديريت كنند. همچنين اين روترها توانايي اعمال سياست هاي امنيتي در لبه شبكه را دارا هستند و ميتوانند قابليت هاي فايروال هاي سيسكو را در لبه شبكه در اختيار مديران قرار دهند.

روتر هاي ISR 4000 سيسكو؛ گزينه اي مناسب براي لبه مراكز داده

بصورت كلي و براي شبكه هاي پيشرفته تر، مشتريان ميتوانند از سري روترهاي 4000 سيسكو براي مديريت ترافيك هاي خود در بستر WAN و يا SD-WAN در ديتاسنترهاي خود استفاده نمايند. اين روترها با بهره مندي از ساختار ماژولار امكان فراهم آوردن پهناي باند بيشتري را چه براي شبكه LAN و چه بر بستر IPsec مهيا مينمايند و انتخاب هوشمندانه اي براي شبكه هاي ديتاسنترهاي پيشرفته بحساب ميايند.

لايسنس روتر ISR  سيسكو
با معرفي لايسنس هاي اسمارت سيسكو، مشتريان براي فعالسازي قابليت هاي محصولات سيسكو نياز به استفاده از اين لايسنس ها ميباشد. در روترهاي ISR سيسكو و با سيستم عامل IOS XE، مشتريان ميتوانند با استفاده از اسمارت لايسنس آفلاين PLR روتر ISR، تمامي قابليت ها و ويژگي هاي تجهيزات خود را بصورت دائمي و فول فعال نمايند. لازم بذكر است اين روش نيازي به ارتباط با سرورهاي آنلاين سيسكو ندارد.

همچنين درصورت استفاده از IOS XE SD-WAN، تمامي محصولات تا 250Mbps ترافيك رمزنگاري شده را پشتيباني ميكنند و درصورت نياز به پهناي باند رمزنگاري شده بيشتر، مشتريان بايد لايسنس هاي DNA سيسكو براي SD-WAN را خريداري و برروي تجهيزات خود فعال نمايند. لازم بذكر است در حالت (Controller Mode) لايسنس هاي اسمارت سيسكو كارايي ندارند.


برچسب: ​روتر سيسكو ISR،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۹:۴۰ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)

​روتر سيسكو

بصورت كلي، روتر سيسكو يك دستگاه لايه ۳ مي باشد و در لايه شبكه كار مي كند. وظيفه روتر اين است كه دو يا چند شبكه محلي جدا از هم و با سيستم آدرس دهي و IP Range  متفاوت را به بهم اتصال داده و بين آنها مسيريابي مي كند.

در حقيقت مي توان گفت روترها در شبكه نقش Gateway  را دارند و به همين دليل Packet ها، براي انتقال از يك شبكه به شبكه ديگر، بايد از روتر لبه شبكه عبور كنند كه نشان دهنده اهميت عمل مسير يابي است. البته قابل ذكر است كه روترها و بخصوص روترهاي سيسكو با گذشت زمان پيشرفت كرده و امكانات امنيتي زيادي به آنها اضافه شده است.

انواع روتر سيسكو
روترهاي شركت سيسكو در دسته بندي هاي مختلف توليد و تقسيم بندي مي شوند. امروزه روترهاي ISR و ASR اين شركت از جمله مدل هاي پرطرفدار روتر سيسكو  ميباشند كه در ادامه آنها را معرفي ميكنيم:

روتر سيسكو براي شعبه هاي سازمان: سري روترهاي ISR 1000، ISR 4000، ASR1000 سيسكو و پلتفرم هاي لبه شبكه Catalyst 8000 سيسكو با بهره مندي از سيستم عامل IOS XE با بهره مندي انتخاب هوشمندي براي شبكه هاي كوچك تا متوسط سازماني ميباشد. اين روترها امكان انتقال امن داده ها را از طريق  اين نام مجاز نمي باشدتسهيل مي كند. در اين ميان روترهاي ISR با استفاده از زير ساخت هاي امنيتي سيسكو، از اتصال امن براي انتقال صدا،  و اتصال از راه دور و يا Remote كار در خانه را براي كارمندان سازمان آسانتر مي كند. همچنين اين روترهاي كنترلرهاي مورد نياز براي راه اندازي شبكه SD-WAN نيز بحساب مي آيند.
روتر پيشرفته  سيسكو: اين سري از روترهاي سيسكو براي ارائه سرويس و تبادل اطلاعات ميان كامپيوترها توليد شده است و مناسب استفاده در شبكه هاي بسيار بزرگ مي باشد. اين روترها عملكرد روتر و سوئيچ را با هم تركيب كرده و هم در لايه 2 و هم در لايه 3 فعاليت مي كنند. در اين دسته، روترهاي سريNCS، CRS، ASR 9000 و سري روتر 8000 سيسكو در ظرفيت ها و مدل هاي مختلف، با ابعاد و ماژول هاي متفاوت توليد شده اند و بايد با توجه به نياز در شبكه، جهت خريد آنها اقدام نمود.
روتر مجازي سيسكو: در اين دسته مشتريان ميتوانند با راه اندازي روتر CSR1000v و Catalyst 8000v سيسكو برروي زيرساخت هاي مجازي، لبه شبكه خود را در مقابل تهديدات ايمن ساخته و ارتباطات بين شعب خود را بصورت امن و با كمترين هزينه برقرار سازند.
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار كنند.
 

قابليت روتر سيسكو
روترهاي سيسكو از قابليت هاي فوق العاده اي پشتيباني ميكنند كه بعضا براي فعال شدن نياز به لايسنس روتر سيسكو دارند. در ادامه با مهم ترين اين قابليت ها آشنا ميشويم:

پشتيباني از شبكه هاي MPLS و LTE
پشتيباني از ارتباطات امن در بستر IPSec و GRE
پشتيباني از پروتكلهاي مسيريابي مانند BGP
پشتيباني از  PBR(Policy-Based Routing)
پشتيباني از NBAR يا Network-Based Application Recognition
پشتيباني از SD-WAN در روترهاي لبه شبكه
پشتيباني از قابليت هاي امنيتي مانند URL Filtering و Anti-Malware Protection
لازم بذكر است تمامي قابليت هاي ذكر شده براي فعالسازي نياز به لايسنس روتر سيسكو دارند. اين لايسنس ها يا بصورت اسمارت لايسنس آنلاين و يا با استفاده از اسمارت لايسنس هاي آفلاين PLR برروي تجهيزات اعمال ميگردند.


برچسب: ​روتر سيسكو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۸:۱۷ توسط:فاطمه شورابي موضوع: نظرات (0)